کد خبر:36261
پ

آئین بهره برداری از ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی و آئین کلنگ زنی احداث ۴۶۰ واحد مسکن مددجویی در استان همدان با حضور رئیس کمیته امداد در استان همدان برگزارشد.


به گزارش
روزانه نیوز، سیدمرتضی بختیاری در سفر به استان همدان در آئین بهره برداری از ۳۰۰ واحد مسکن مددجویان گفت: برای ساخت این ۳۰۰ واحد مسکن ۳۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده.

رئیس کمیته امداد افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط اداره مسکن و شهرسازی و کمیته امداد، زمین مورد نیاز برای احداث  ۴۶۰ واحد دیگر آماده شده و با تامین اعتبار در آینده نزدیک کار ساخت آن شروع خواهد شد و تا پایان سال آیین واگذاری این ۴۶۰ واحد های مسکونی نیز برگزار خواهد شد.


بختیاری با اشاره به همراهی و همدلی خوب مسئولان استان همدان در ساخت مسکن مددجویان اظهار کرد: یکی از ارکان توانمندسازی مددجویان بحث تامین مسکن است و تلاش می‌شود از طریق تفاهم‌نامه با دیگر نهادهای انقلابی، خانواده‌های فاقد مسکن صاحب سرپناه مناسب شوند.


رئیس کمیته امداد ادامه داد برنامه ریزی ها به این صورت است که هنگامی که خانه ها آماده شد به بهره برداری برسد و افتتاح نمادین آنها طی یک برنامه رسمی صورت گیرد.


وی در پایان یادآور شد: مجموعه صنعتی گلرنگ ۹۰۰ میلیون تومان در خصوص احداث مسکن تویسرکان و ۹۰۰ میلیارد تومان نیز جهت احداث مسکن محرومین استان همدان مساعدت کرد ه است

کلیدواژه : کمیته امداد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید