کد خبر:34209
پ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از آغاز به کار پنجمین رویداد پیشگام کشور در همدان خبر داد و گفت: در این رویداد 80 گروه فعالیت دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار روزانه نیوز، از آغاز به کار پنجمین رویداد پیشگام کشور در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یک برکت دیگری شامل حال استان همدان شد.
وی با اشاره به اینکه میزبانی دومین رویداد پیشگام استان همدان نیز به استان همدان داده شد تا بار دیگر فعالیت‌های جوانان استان را در این زمینه شاهد باشیم گفت: همدان به عنوان نخسین استان در سطح کشور در سال ۹۹ اولین دوره رویداد پیشگام را میزبانی و اجرا کرد که جزو رویدادهای بسیار موفق در سطح کشور و در سطح استان بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: همین موفقیت موجب شد که تعدادی از شرکت کنندگان و نخبگان استان همدان مکرر چندین ماه پیگیری کردند و همدان میزبان برای دومین بار میزبان این رویداد شد.
وی با اشاره به اینکه رویداد پیشگام (۲) در سطح کشور پنجمین مرحله برگزاری رویدادهای پیشگام است عنوان کرد: رویداد پیش گام اول در استان همدان برگزار شد و بعد استان یزد، قزوین و البرز میزبان برگزاری بودند و با وجود اینکه استان‌های متعددی میزبانی این رویداد را تقاضا داشتند اما خوشبختانه به جهت فرهیختگی و تقاضای متعدد از استان همدان ما رویداد پیشگام ۵ را هم در استان همدان میزبان هستیم.
نظیری با بیان اینکه روز گذشته رویداد پیشگام (۲) استان رسماً کار خودش را آغاز کرد و قریب به ۸۰ گروه برای حضور در رویدادها ثبت‌نام کردند و این غیر از افرادی است که به صورت فردی ثبت‌نام کرده بودند گفت: شرط اصلی ورود به رویداد ثبت نام گروهی بود، ثبت‌نام‌های فردی پذیرفته نشد.
وی با تاکید به اینکه از بین ۸۰ گروه ثبت‌نام کننده هم ۴۲ گروه و تیم بعد از مصاحبه برای ورود به رویداد مجوز گرفتند گفت:‌ این ۴۲ تیم منتخب شامل ۳۶ تیم مقدماتی و ۶ تیم پیشرفته هستند که در واقع رویداد سال قبل را هم حضور داشتند و در حال حاضر می‌خواهند مسئله خود را کامل کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه رویداد در سه مرحله و در سه هفته برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: مرحله اول رویداد که از روز گذشته آغاز شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، این بخش اول رویداد است که گروه‌ها باید به آن معضل که رسیدند و بنا دارند به مسئله تبدیل کنند، دفاع کنند و داوران را نیز نسبت به این معضل مجاب کنند.
وی بیان کرد: در دو هفته باقیمانده هم باید به دنبال تبدیل آن معضل به مسئله و پیدا کردن راهکار برای حل مسئله باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید