کد خبر:38642
پ

تعمیرات اساسی تجهیزات، ایستگاه‌ها و شبکه گازرسانی استان همدان بر اساس برنامه در جریان است تا این شرکت برای ورود به فصل سرد سال و تامین پایدار گاز بخش‌های مختلف، آمادگی ۱۰۰ درصدی داشته باشد.


به گزارش 
روزانه نیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های CGS شهر همدان گفت: عملیات تعمیرات اساسی، همه ساله در فصل گرم سال آغاز می‌شود تا با افزایش ضریب اطمینان تجهیزات بتوانیم در فصل سرد سال، گاز طبیعی مورد نیاز مشترکین را به صورت پایدار و ایمن تامین نماییم.
محمدصادق محبی نظر با اشاره به اجرای عملیات تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز ۱۰۰ هزار و ۱۸۰ هزارمترمکعب برساعت که تامین کننده گاز شهر همدان هستند، افزود: تعمیرات اساسی این ایستگاه‌ها شامل بازرسی و تعویض اسلیو‌ها، رگولاتور‌ها، شات آف ولو‌ها، گسکت‌ها و … براساس برنامه در جریان است و تا پایان شهریورماه به پایان می‌رسد.
وی تاکید کرد: با بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در فرایند تعمیرات اساسی توانسته ایم علاوه بر افزایش راندمان و قابلیت اطمینان، در مسیر تحقق شعار سال گام‌های مؤثری برداشته و از تولید ساخت داخل حمایت کنیم.
محبی نظر ادامه داد: در قالب تعمیرات اساسی امسال تلاش شده با اقدام‌های نوآورانه و اصلاحی در جهت کاهش زمان اجرا و صرفه جویی در هزینه‌ها نیز گام برداریم؛ و خوشبختانه فرایند تعمیرات اساسی این شرکت بدون هیچ حادثه‌ای و با رعایت همه اصول ایمنی و بر اساس استاندارد‌های تدوین‌شده محقق شده است.
لازم به ذکر است دراین بازدید، روسای گازرسانی شهرستان‌ها و شهر همدان، مدیرعامل شرکت گاز استان را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید