کد خبر:34151
پ

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از حضور مشترک همدان با چهار استان غربی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان، «علی خاکسار» گفت: در جلسه‌ای با شرکت نمایندگان پنج استان غرب کشور به میزبانی کرمانشاه مقرر شد در راستای توسعه گردشگری غرب کشور برنامه‌هایی اجرا شود که نخستین مورد آن حضور مشترک در نمایشگاه گردشگری بود.

وی ادامه داد: پس از پیگیری این برنامه یک غرفه ۶۰۰ متری در نمایشگاه به پنج استان غربی اختصاص یافت تا به صورت یکپارچه در نمایشگاه مستقر شوند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه در این نمایشگاه همه موارد مشترک است افزود: آژانس‌های مسافرتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، راهنمایان گردشگری همه به صورت مشترک کانتر خواهند داشتند.

خاکسار خاطرنشان کرد: ۱۲ غرفه به منظور استقرار برندهای جهانی هر استان طراحی و چند تلویزیون بزرگ نیز برای پخش کلیپ‌ها و تیزرهای تبلیغاتی نصب شده است.

وی از اختصاص چند جایگاه ویژه (VIP) برای برگزاری نشست‌ها خبر داد و گفت: در فواصل مختلف این نشست‌ها با حضور استانداران پنج استان، تورگردانان و راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان تصریح کرد: امسال تور خبرنگاران گردشگری و راهنمایان گردشگری را برای نمایشگاه پیش بینی کردیم و زمینه برای اجرای ورک‌شاپ صنایع‌دستی مانند سفال نیز فراهم شده است.

خاکسار ادامه داد: هر استانی برنامه‌های هنری و محلی نیز دارد که در فواصل زمانی مختلف در غرفه گردشگری غرب کشور برگزار می‌شود و چند مورد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی نیز پیش‌بینی شده که در نمایشگاه رونمایی می‌شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ۹ تا ۱۲ بهمن ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید