کد خبر:36343
پ

نماینده مردم همدان و فامین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای تسهیلات به واحدهای خرد نیازمند بازنگری است.

به گزارش خبرنگار روزانه نیوز، احمد حسین فلاحی با اعلام این خبر اظهار داشت: امروزه در برخی واحدهای تولیدی شاهد مشکلاتی در خصوص بحث مالیات، بیمه تامین اجتماعی و دریافت مجوز هستیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه همچنان مشکلاتی در صدور مجوز کسب و کار در سطح استان و کشور داریم، بیان کرد: موانعی که از طریق وزارت خانه ها ایجاد می‌شود در این زمینه بیشتر است که امید است دولت و وزراء بازنگری در خصوص این مسئله که در گلوگاه های اعطای تسهیلات و مجوز است را بررسی کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در بحث تسهیلات سعی شود تجهیزات صدور مجوز کسب و کار بروز رسانی شود.

به گفته فلاحی، برخی از موانع قانونی نیز وجود دارد که باید از لحاظ قانونی مرتفع شود.به عنوان مثال، در بحث تعهدات ارزی واحدهای تولیدی خرد، قانون نیازمند بازنگری است زیرا تعهدات ارزی به سمت واحدهای تولیدی بسیار بزرگ است در صورتی که واحدهای تولیدی کوچک که بیشترین اشتغال، مصرف داخلی و صادرات به کشور های همسایه را دارند در اعطای تعهدات ارزی به این واحدها کوتاهی می شود لذا این قانون نیازمند بازنگری است.

وی خاطر نشان کرد: بحث بازنگری اعطای تسهیلات به واحدهای خرد را خودم پیگیری خواهم کرد که در قالب یک بحث اقتصادی مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید