کد خبر:41906
پ



مدیرکل کمیته امداد استان همدان از افتتاح مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره رز جهت استفاده مددجویان و عموم مردم استان خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان در مراسم افتتاحیه مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره رز که به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه با حضور معاون فرهنگی و دکتر زارع زاده رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار داشت: رازداری مهمترین اصل مشاوره می باشد .
مدیر کل کمیته امداد استان همدان مشکلات اقتصادی را عامل بخشی از آسیبهای موجود در میان خانواده ها دانست و گفت: کمک به سلامت روح و روان یک فرد با پول قابل جبران نیست و توجه کمیته امداد به موضوع روانشناسی و مشاوره دادن به نیازمندان به مشاوره، یک توجه بجا و ضروری است.
شیخی زاده گفت: مشورت همیشه دلیل بر ناآگاهی و نادانی نیست بلکه مشورت به منظور کسب آگهی بیشتر و به دست آوردن نتیجه بهتر و انتخاب صحیح انجام میشود.


معاون فرهنگی کمیته امداد کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: کلینیک مشاوره کمیته امداد نه تنها بخشی از مردم تحت پوشش امداد را حمایت میکند بلکه پایگاهی برای کل مردم است.
وی خاطر نشان کرد: نظام مشاوره و سیستم اداری بایستی جدا گانه و با بازده خوب فعالیت کنند .
حجت الاسلام علی جعفری افزود: با حمایت نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی و با اعتماد به نهاد کمیته امداد مجوز این کلینیک مشاورهای داده شده است که خدمات دهی آن برای عموم آزاد و برای مددجویان رایگان می باشد.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید