کد خبر:41510
پ


فرماندار شهرستان بهار اعلام کرد:در دهه فجر سال جاری مجموعا 91 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر 154میلیارد و 390 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

.
به گزارش روزانه نیوز روح اله نباتی در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 91 پروژه عمرانی و اقتصادی، اذعان داشت: در اولین روز دهه فجر سه پروژه در شهرستان بهار با حضور استاندار به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: 14 پروژه با 10 میلیارد تومان اعتبار نیز کلنگزنی خواهد شد.
فرماندار شهرستان بهار در خصوص پروژه هایی که افتتاح خواهد شد، گفت: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای روکش آسفالت محورهای همدان تا حسین آباد با 7میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبارافتتاح خواهد شد.
نباتی اضافه کرد: در این حوزه 12 پروژه با اعتباری حدود 18میلیارد تومان، در حوزه گاز رسانی 3 مورد برای صنایع شهر بهار ، در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات 26 طرح مخابراتی با حدود 2.3دهم میلیارد تومان، در حوزه عمران شهری و روستایی افتتاح پروژه سنگ فرش خیابان جاوید لالجین با 3 میلیارد تومان اعتبار، 7 پروژه دهیاری های شهرستان با 36میلیارد و 385میلیون تومان در سطح روستاها، بهسازی معابر مهاجران با 3 میلیارد اعتبار که توسط شهرداری مهاجران انجام شده است.
وی افزود: در حوزه رفاه و تامین اجتماعی افتتاح 3 واحد مسکن مددجویی در روستاهای رسول آباد سفلی، خلیل کرد و حسین آباد با اعتبار 540 میایارد تومان توسط کمیته امداد اجرا خواهد شد.
فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: در حوزه صنعت و معدن بهره برداری از دو طرح با مجموع اعتبار 58میلیارد تومان و اشتغال 37 نفر، در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی افتتاح عملیات آبخیزداری حوزه روستای جعفرآباد با 280میلیون تومان اعتبار ، افتتاح 5 طرح کشاورزی توسط جهاد کشاورزی با25 میلیارد تومان وافتتاح سردخانه ای با اعتیاری بالغ بر600 میلیون و اشتغالزایی 26 نفر، افتتاح گلخانه با ظرفیت 135تن در مهاجران، توسعه ماهیان زینتی از 50به 200 هزار قطعه در لتگاه، پرورش گوسفند با ظرفیت 200 راس در اختاچی، و فاز دو گلخانه تولید گل و گیاه زینتی با ظرفیت 480هزار قطعه در لالجین افتتاح خواهد شد.
نباتی با اشاره به 14مورد کلنگزنی تصریح کرد: کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی آموزشگاه آیت الله بهاری در قالب طرح شهید سلیمانی و پروژه گازرسانی به 27 واحد تولیدی در سطح شهرستان و 12 مورد پروژه روستایی شامل توسعه فضای سبز و بهبود شبکه عبور و مرور که در مجموع 14 مورد کلنگ زنی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید