کد خبر:41141
پ

معاون توسعه مشارکت‌های های مردمی کمیته امداد کشور خبر از اهداء بیش از ۵۰ هزار سری جهیزیه در سطح کشور داد.

به گزارش روزانه نیوز، حبیب اله آسوده در مراسم اهداء ۵۵۱ سری جهیزیه و ۹۰۰ قلم کالای ضروری که عصر امروز در اردوگاه فجر برگزار شد اطهار داشت: بر اساس ابلاغ مقام معظم رهبری رویکرد کمیته امداد توانمند سازی است.

وی ادامه داد: بحث جهیزیه و ازدواج یکی از موضوعات و دغدغه جدی کشور، دولت و کمیته امداد است.

آسوده یاد آور شد: در خصوص جهیزیه رئيس کمیته امداد کشور،مرتضی بختیاری تاکید کرده اند در کشور افراد در انتظار دریافت جهیزیه نباشد.

معاون توسعه مشارکت‌های های مردمی کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه تا کنون به همت بانک ها۶۷ درصد اعتبارات در جهت توانمند سازی افراد جذب شده است، تصریح کرد: تلاش می کنیم اعتبارات به صورت صد درصدی جذب شود تا بتوانیم ۵۰۰ هزار فرصت شغلی و مسیر توانمند سازی که ۵۰ درصد شامل افراد نیازمند غیر تحت پوشش است شکل بگیرد تا با تشکیل خانواده افراد شرمنده خانواده خود در حوزه کسب درآمد نشوند.

اسوده در بحث مسکن مدد جویان گفت: امیدواریم بانک ها و بنیاد مسکن اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مددجویان را به نحو احسن انجام دهند.

وی اشاره کرد: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار خانواده در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد است که بیشتر به دنبال نهاد سازی مردمی هستیم که مردم وارد امر توانمند سازی و حمایت به هم نو باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید