کد خبر:41666
پ

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت : نمایشگاه گردشگری ایران یکی از نقاط قوت برای معرفی توانمندی‌های حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی است.

به گزارش روزانه نیوز ، کریم ملکی، پنجشنبه ۲۰بهمن ماه افزود : این رویداد می‌تواند محفلی برای گردهمایی فعالان گردشگری استان باشد.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر عنوان کرد : این مجموعه امسال با هدف هویت گردشگران برای مسافران نوروزی 1402 بسترهای تخصصی سفر در سطوح مختلف را به مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه ارائه داده است.
کریم ملکی گفت: ما ظرفیت 15 سالن و فضایی حدود 67 هزار مترمربع در نمایشگاه شانزدهم را فرصتی برای تعامل با ذی‌نفعان تلقی کردیم تا بتوانیم همدان را در معنای واقعی از مسیر بودن خارج و به مقصد شدن تبدیل کنیم.
او همچنین رویدادهای نمایشگاهی را یک نقطه قوت برای تعامل ذینفعان دانست و گفت : شانزدهمین نمایشگاه گردشگری ایران حالا به عنوان یکی از تریبون‌های رسمی معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود که می‌تواند نقطه عطفی باشد برای توسعه این صنعت سفید در استان‌هایی چون همدان که دارای پتانسیل بالای تاریخی، طبیعی، فرهنگی و اجتماعی در جذب گردشگر است.
.
کریم ملکی اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی است تا تعاملی بین ذی‌نفعان انجام شود تا به معنای واقعی استان همدان را از مسیر سفر خارج و تبدیل به مقصد سفر کنیم.
او با شاره به اینکه نمایشگاه‌های تخصصی گردشگری برای استان‌های سراسر کشور به خصوص مراکزی که ظرفیت‌های گردشگری دارند، یک نقطه قوت محسوب می‌شود تأکید کرد: با طراحی بسته‌هایی که برای معرفی همدان در نمایشگاه انجام داده‌ایم سعی داریم تا از مخاطبان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه مسافرانی به مقصد همدان به دست آوریم تا وفادار به سفر و این استان باشند.
او افزود: مجموعه سوئیت‌های اقامتی مجموعه تفریحی توریستی عباس‌آباد یک فرصت ویژه است برای گردشگران تا در کنار بازدید از غار شگفت‌انگیز علیصدر بتوانند با اقامت در این سوئیت‌ها از جاذبه‌های طبیعی و چشم‌انداز زیبای الوند که از منحصر به فردترین ظرفیت‌های طبیعی و جغرافیایی استان همدان است نیز لذت ببرند.
ملکی با اشاره به اینکه تعامل در نمایشگاه باعث می‌شود تا از نقاط قوت و ضعف خود بیشتر و بهتر آگاه شویم و در صدد اصلاح و تقویت زیرساخت‌های خود برآئیم تأکید کرد: حواشی این نمایشگاه می‌تواند منجر به انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری و سرمایه‌گذاری شود که شرکت سیاحتی علیصدر در این بحش از سرمایه‌گذاران در مجموعه علیصدر حمایت ویژه خواهد کرد.
ملکی عنوان کرد: برون‌سپاری و تفویض اختیار به بخش خصوصی در فعالیت‌هایی که منجر به سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شود می‌تواند به توسعه این صنعت پرسود اما سالم کمک شایانی کند.
او با بیان شرکت سیاحتی علیصدر از ایده‌های ناب و تازه برای ایجاد تنوع بیشتر در مجموعه تفریحی توریستی عباس‌آباد استقبال می‌کند، ادامه داد: اعتقاد داریم استفاده از دانش و ظرفیت نیروی جوان در کنار تجربه افراد با سابقه می‌تواند منجر به اتفاقات چشمگیری در حوزه گردشگری شود که توقیت زیرساخت‌های مجموعه علیصدر از آن مستثنی نیست.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همچنین در پایان گفت: بازخوردهای نمایشگاه به طور قطع پس از پایان نمایشگاه گردشگری خود را نشان خواهد داد که انتظار داریم حضور استان همدان با توجه به شرایط کاندیداتوری برای ثبت جهانی هگمتانه امسال در این جشنواره دستاوردهای بیشتر و تأثیرگذارتری برای فعالان و سرمایه‌گذاران بخش گردشگری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید