کد خبر:41326
پ

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان از نبود برنامه‌ای مشخص برای جبران تحصیلی دانش‌آموزان به دلیل تعطیلات مداوم ناشی از سرمای هوا از سوی وزارت آموزش و پرورش خبرداد.

به گزارش روزانه نیوز، احمد آقامحمدی ، با اشاره به تعطیلات مداوم مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در سطح استان به دلیل سرمای شدید هوا، مطرح کرد: باید توجه داشت که با توجه به وجود بستر آموزشی در برنامه شاد، تعطیلی به معنای واقعی کلمه در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه ایتدایی، تحقق پیدا نکرده است؛ با توجه به اینکه آموزش مجازی در مقایسه با شیوه حضوری خود، از کیفیت لازم برخوردار نیست، پیشنهادات متعددی در وزارتخانه تحت عنوان چگونگی جبران تحصیلی دانش‌آموزان درحال بررسی است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که تا کنون برنامه‌ای مشخص به صورت رسمی، ویژه نحوه جبران تحصیلی دانش‌آموزان به دست این اداره کل نرسیده است.

آقامحمدی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در روزهای پنجشنبه بر سر کلاس درس از جمله پیشنهادات وزارت آموزش و پرورش است، افزود: تاکنون هیچ یک از پیشنهادات به صورت رسمی قطعیت نیافته و به استان‌ها ابلاغ نشده است؛ لازم به ذکر است اداره کل آموزش و پرورش استان طی رصد و پایش‌های مداوم، نسبت به بررسی کیفیت تحصیلی و میزان عقب افتادگی درسی دانش‌آموزان در مدارس اقدام کرده و متناسب با آن راه حل مناسب را پیدا و سپس اجرا خواهد کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان در پایان یادآور شد: علی رغم تمایل برای تعطیلی مدارس، آموزش‌های غیرحضوری تا زمان ماندگاری هوای سرد و دمای منفی 20 درجه تداوم خواهد داشت./ خبردار نیوز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید