کد خبر:41385
پ

دهه فجر ۹۰۰ عنوان برنامه با محوریت مردم و با شعار ایران استوار، ۴۴ سال افتخار برگزار می‌شود.

به گزارش وزانه نیوز، نماینده ولی فقیه در استان همدان در ستاد هماهنگی برگزاری مراسمات دهه فجر گفت: برنامه‎های دهه فجر مردمی‌تر از گذشته خواهد بود چرا که این کشور و این انقلاب متعلق به مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه اگر بتوانیم مسئله حل نشده را در دهه فجر حل کنیم نسبت به خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی بیشتر ادای دین کرده‌ایم، افزود: ادارات و نهاد‌های خدماتی مانند شهرداری‌ها برخی جرائم و تخلفات غیر عمدی را مورد عفو قرار دهند و در دریافت عوارض هم تخفیف قائل شوند.

امام جمعه همدان گفت: بانک‌ها هم از ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم استفاده کنند.

استاندار همدان هم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی از همه توان خود برای تبیین دستاورد‌های انقلاب استفاده کنند، افزود: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و باید در جشن سالگرد پیروزی انقلاب از خدمات و رفاه آن بیشتر بهره‌مند شوند.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه دهه فجر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در استان به بهره برداری می‌رسد، گفت: عملیات اجرایی ۱۵۰ طرح با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان دهه فجر آغاز می‌شود.

اعزام مبلغان مذهبی، جشنواره رسانه‌ای، اجتماع دختران زینبی، گفتگو‌های فرهنگی، هنری و مذهبی، روایت پیشرفت و تور‌های راهیان پیشرفت و برنامه‌های شادی محور برای سنین مختلف از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید