کد خبر:32665
پ

صفحه اجتماعی رئیس دستگاه قضا با انتشار فیلمی با عنوان «واکنش رئیس عدلیه به درخواست زن ایلامی» و با استفاده از هشتگ «تحول به نفع مردم» نوشت: در مدت کوتاه مسئولیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای، تعدادی از مردم بدون واسطه با او گفت وگو کرده یا برای رییس عدلیه پیام مستقیم فرستاده‌اند.

به گزارش روزانه نیوز از مرکز رسانه قوه قضاییه، در این فیلم که در صفحه اجتماعی رئیس دستگاه قضا به آدرس ejeii_org منتشر شده آمده است: با شروع ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای در قوه قضائیه که با تأکیدات رهبر انقلاب در مسائلی همچون «ارتباط با متن مردم و حضور در میان آنان» همراه بود، رئیس عدلیه از آغاز دوران ریاست خود بر دستگاه قضا تمام سعی و هدف خود را بر تحول و تعالی به نفع مردم گذاشته است.

در مدت کوتاه مسئولیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای، تعدادی از مردم بدون واسطه با او گفتگو کرده یا برای رییس عدلیه پیام مستقیم فرستاده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در همین رابطه و در جلسه شورای عالی قضایی به تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ می‌گوید: من هرروز شخصاً حداقل ۱۰ درخواست مردمی را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنم و پیام‌هایی که به‌صورت مکتوب، مجازی یا تلفنی دریافت می‌کنم را به قسمت‌های مختلف می‌فرستم تا رسیدگی شود و همکاران ما به این پیام‌ها جواب می‌دهند.

لزوم ارتباط دوسویه بین مردم و رئیس دستگاه قضا حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای را برآن داشته است که بانام کاربری ejeii_org در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، روبیکا و آپارات حضور پیداکرده و بدون واسطه درجریان مسائل و مشکلات مردم قرار بگیرد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید