کد خبر:41781
پ

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه تعطیلی نانوایی‌ها در روز جمعه موجب کمبود نان و نارضایتی برای مردم شده بود گفت: در این راستا تعطیلی ۳۰ نانوایی از روز جمعه به سایر ایام هفته تغییر پیدا کرد.

به گزارش روزانه نیوز، «مسلم مخفی» بیان کرد: از این پس برای خدمت رسانی بیشتر به مردم به تدریج نانوایی های بیشتری در روز جمعه فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان همدان ۵۸۵ نانوایی فعال است ادامه داد: کیفیت نان موضوعی بسیار مهم است لذا نظارت و بازرسی از نانوایی ها به صورت مستمر انجام می شود.

سرپرست فرمانداری همدان گفت: بزودی شرایطی فراهم خواهد شد تا مردم بتوانند میزان رضایت خود را از نانوایی‌ها از طریق اپلیکیشن اعلام کنند و براین اساس مسایل تشویقی و تنبیهی اعمال خواهد شد.

تعطیلی ۳۰ نانوایی از روز جمعه به سایر ایام هفته تغییر یافت

مخفی چندی پیش هم در بازدید از نانوایی ها، ساعت کار، کیفیت، وزن نان و عملکرد بازرسان را در تعدادی از نانوایی های سطح شهر همدان مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید از استمرار حضور و نظارت مستقیم بر عملکرد نانوایی های سطح شهر خبر داد و ادامه داد: ساز وکار نظارت بر نانوایی ها نیاز به بازنگری و حمایت دارد و جهاد کشاورزی در این راستا باید ورود جدی تری داشته باشد.

در این بازدید رعایت نکردن ساعت کاری و کیفیت نان علت های نارضایتی عمده شهروندان همدانی از برخی نانوایی ها عنوان شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید