کد خبر:41113
پ

استاندار همدان در بازدید سرزده از شهرداری همدان ضمن تقدیر از حسن برخورد مدیران شهرداری با شهروندان در تسریع بر رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش روزانه نیوز از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، استاندار همدان و هیأت همراه روز دوشنبه به صورت سرزده از شهرداری همدان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به تاکیدات دولت سیزدهم در خصوص ارتباط حداکثری با مردم عنوان کرد: مدیران جمهوری اسلامی در هر ترازی که هستند و در هر فضایی که امکان داشت در راستای رفع مشکلات با مردم ارتباط داشته باشند.

استاندار همدان اظهار داشت: رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با استانداران سراسر کشور تاکید داشتند مسئولان در فضاهای اداری و خدماتی با مردم در ارتباط باشند و نوع برخورد و حسن خلق کارکنان به گونه ای باشد که موجب افزایش رضایتمندی مردم شود.

وی برخورد کارکنان شهرداری را با مردم مایه مباهات دانست و افزود: باید پرسنل سازمانها و به ویژه شهرداری در راستای رفع مشکلات مردم به صورت جدی، با حسن اخلاق و قانونی بکوشند. این مقام ارشد استان بر استمرار تلاش مسئولان در رفع مسائل مردم و جذب سرمایه گذار تاکید کرد.

در ادامه این بازدید استاندار و هیات همراه از مجموعه حقوقی، اداری و بخش مشاوران شهرداری بازدید و از نزدیک از روند انجام امور شهروندان در جریان امور قرار گرفتند.

در این بازدید سرزده مراجعین به شهرداری با مشاهده استاندار همدان و هیات همراه در کنار شهردار و مدیران شهرداری ضمن تحسین این حرکت استاندار در حضور میدانی در سطح ادارات و شهرداری همدان بدون واسطه علت مراجعه خود به شهرداری و مشکل مربوطه را بیان نمودند.

در این خصوص قاسمی فرزاد استاندار همدان از مدیریت شهری خواست با برگزاری جلسات ویژه و هماهنگی درون سازمانی از حداکثر ظرفیت های قانونی استفاده کرده و در جهت رفع مشکلات شهروندان و کوتاه شدن روند رسیدگی به درخواستها کوشش نمایند.

همچنین در ادامه سید مسعود حسینی با اشاره به تلاش های شهرداری همدان در حوزه های مختلف اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در مدیریت شهری جدید تسریع در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است که در این راستا سیستم یکپارچه شهرسازی در شهرداری همدان آغاز شده است.

این مقام ارشد مدیریت شهری ضمن تاکید بر تلاش شهرداری همدان در ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای انسانی در راستای افزایش بهره وری گفت: همدان نخستین شهری بود که نسبت به تبدیل نیروهای ایثارگری اقدام کرده است.

شهردار همدان یکی از اولویت های مهم شهرداری همدان را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و جذب سرمایه گذار دانست و گفت: برای افزایش ارتباط مدیریت شهری با شهروندان برنامه هایی در قالب ملاقات عمومی هفتگی در مناطق چهارگانه شهرداری همدان، میز خدمت در نماز جمعه برای رسیدگی به مشکلات مردم، انتشار گزارش عملکرد در قالب های مختلف برای اطلاع رسانی به مردم اجرا شده است.

سید مسعود حسینی در پایان عنوان داشت: تعدادی از مدیران باتجربه شهرداری برای رسیدگی، بررسی و پیگیری موردی برخی تقاضاهای شهروندان تعیین شده اند که همه روزه به مشکلات مردم رسیدگی می کنند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید