کد خبر:41742
پ

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: روزانه ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفندی با متوسط قیمت ۱۵۰ هزار تومان در نقاط مختلف استان توزیع می شود.

به گزارش روزانه نیوز، «حسین فضلی» با اشاره به کیفیت مناسب گوشت های منجمد گوسفندی افزود: این گوشت ها داخلی هستند و در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها، اتحادیه ها و اصناف توزیع می شود.

وی با بیان اینکه درخواست ۵۰۰ تن گوشت منجمد برای استان داده شده است ادامه داد: از ابتدای سال یک هزار تن گوشت منجمد در استان همدان توزیع شده و از ۲۰ دی ماه تاکنون نیز ۳۱۴ تن گوشت منجمد در حال توزیع است.

فضلی درباره توزیع گوشت گرم وارداتی نیز گفت: درخواست ۵۰۰ تن گوشت گرم برای توزیع در استان همدان داده شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان تاکید کرد: ذخایر راهبردی استان در کالاهایی مانند برنج، مرغ منجمد و گوشت قرمز کامل است.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت گرم متعادل شده است، افزود: نرخ گوشت گوسفند مخلوط ۲۸۰ هزار تومان و ران گوسفندی ۳۸۰ هزار تومان است.

فضلی یادآور شد: گوشت گرم تولیدی استان همدان سه هزار و ۲۰۰ تن است که بخشی از مازاد آن از استان صادر می شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان درباره توزیع گوشت گرم وارداتی گفت: هنوز به استانها سهمیه ای در خصوص توزیع گوشت گرم واداتی تعلق نگرفته است.

وی با اشاره به کاهش جمعیت دامی استان، افزود: با بهبود بارش ها می توان به افزایش بیشتر تولید گوشت قرمز در همدان امیدوارتر بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید