کد خبر:41696
پ

امام جمعه وفرماندار شهرستان کبودراهنگ در پیامی ازمردم همیشه در صحنه این شهرستان برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن دعوت کردند.
به گزارش روزانه نیوز، متن پیام به شرح ذیل است:

یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی واستقلال رابرای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد، دراین روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت واطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت را فرو ریخته وبیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از مردم عزیز و حماسه ساز شهرستان ولایت مدار کبودراهنگ دعوت می نماییم تا در همراهی با سایر ایرانیان، بار دیگر در صفوفی مستحکم و با گام‌ هایی مقتدرانه، حضوری تاریخ ساز در راهپیمایی مردمی یوم ‌الله ٢٢ بهمن راداشته باشند تا در کنار یکدیگر، با آرمان ‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)ومقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و شهدای والامقام تجدید میثاق نماییم.

بی شک حضور حماسی شما مردم آگاه و آزاده همراه با دیگر هموطنان سراسر کشور، پیامی روشن به دشمنان داشته و زمینه ساز تحولات و پیشرفت های بیش از پیش میهن عزیزمان ایران اسلامی خواهد بود.

نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ
مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید