کد خبر:41270
پ

با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان همدان اولین جلسه هماهنگی برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان که ریاست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان همدان را برعهده دارد، ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امسال شرایط متفاوت تری نسبت به سال های گذشته را پیش رو داریم و با رویکرد متفاوت تر و خلاقانه تر و کودک و نوجوان محور به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در این ایام خواهیم پرداخت.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و حمایت نهاد ها و سازمان های اجرایی استان بتوانیم فضایی شاد و امیدآفرینی را برای مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم.

اولین جلسه هماهنگی برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سپس ضرابی ‌زاده از نمایندگان ادارات و دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه درخواست کرد برنامه های پیش بینی شده نهاد و دستگاه خود را اعلام کنند.

در این جلسه هریک از نمایندگانی دستگاه های اجرایی استان به تشریح برنامه های پیش بینی شده دستگاه خود پرداختند.

لازم به ذکر است نمایندگانی از سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نهاد کتابخانه ها، امور بانوان استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در اولین جلسه هماهنگی برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید