کد خبر:42018
پ

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: به طور متوسط بین 2هزار 500 تا 3 هزارتماس روزانه با مرکز 122 برقرار می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز، در حاشیه همایش مدیران دفاتر CRM که با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور در مشهد برگزار شد، مسعود محمدی، تعداد شهرهای تحت پوشش را 30 شهر و877 روستا جمعا با 2 میلیون نفر مشترک عنوان کرد.

وی گفت: به طور متوسط بین 2500 تا 3000 تماس روزانه با مرکز 122 برقرار می شود. وی، اطلاع رسانی در خصوص حوادث و اتفاقات، امور مشترکین و استفاده از نرم افزارهای CRM پیام گستر، VOIP و USSD را از جمله خدمات در حال ارائه در مجموعه CRM برشمرد.

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان اشاره کرد: ارائه و پیگیری دستورالعمل های انجام کار در حوزه CRM از سوی آبفای کشور را جزو مطالبات و درخواست های این دفتر بیان کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید