کد خبر:36195
پ

استاندار همدان در دیدار با اساتید بسیجی استان همدان گفت: برخی نقدها به عملکرد دولت، فرسنگ‌ها از واقعیت اجرایی کشور به‌دور است.

به گزارش روزانه نیوز؛ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در دیدار با اساتید بسیجی استان که به مناسبت روز بسیج اساتید برگزار شد، گفت: جامعه دانشگاهی ایران اسلامی از پیشگامان علم در جهان هستند.

وی افزود: عملکرد نیروهای متخصص در همه‌گیری کرونا نشان از قدرت و قوت جامعه تخصصی ایران اسلامی دارد.

مقام عالی دولت در استان همدان با اشاره به اینکه نباید دستاوردهای نظام و دولت را دست‌کم گرفت، اظهار کرد: جهاد تبیین راهکاری برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان در راستای ناامید کردن مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: نقد منصفانه و کارشناسی‌شده، لازمه‌ی پیشبرد صحیح و درست امور است.

وی اضافه کرد: گاهی نقدهایی نسبت به عملکرد دولت سیزدهم می‌شود که فرسنگ‌ها از واقعیت اجرایی کشور به دور است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نا امید کردن مردم نسبت به آینده به فرموده رهبر معظم انقلاب، بازی کردن در زمین دشمنان است، گفت: ضرورت تغییر سیاست‌‌گذاری‌های کلان کشور با توجه به منابع و مزیت‌ها، چابک‌سازی دولت یک اولویت جدی است.

وی ادامه داد: اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها یکی از ضرورت‌های اساسی در کشور به‌حساب می‌آمد که دولت سیزدهم در نهایت دقت و شجاعت آن را عملیاتی کرد.

استاندار همدان گفت: عملکرد دولت سیزدهم در تسویه استقراض‌های گذشته درخشان بوده که متاسفانه مورد توجه رسانه‌ها واقع نشده است.

وی افزود: توجه و تمرکز بر صنعت گردشگری یکی از موثرترین سیاست‌های رونق‌آفرین اقتصادی در استان است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر مزیت بودن گردشگری سلامت برای استان همدان، گفت: توسعه راه‌های مواصلاتی استان با هدف رونق گردشگری، یکی از اولویت طرح‌های عمرانی طی سفر ریاست محترم جمهور به استان همدان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید