کد خبر:41116
پ

فرماندار کبودراهنگ: توجه ویژه به حوزه بانوان از سیاست های مهم  دولت سیزدهم است و محوری ترین نقش زن در جامعه تحکیم بنیان خانواده است .

به گزارش روزانه نیوز، جلسه کارگروه زنان و خانواده با موضوع هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادردر سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به ریاست فرماندار کبودراهنگ وبا حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه وسایر اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ دراین جلسه ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) ومیلاد حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران وهفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، زن را مظهر خلاقیت خداوند و عنصر اساسی در تشکیل خانواده عنوان و اظهار داشت : محوری ترین نقش زن در جامعه تحکیم بنیان خانواده است .

وی گفت: روز میلاد حضرت فاطمه (س) ، فرصت مغتنمی است که از قشر زنان و مادران زحمتکش که الگوی خود در زندگی را حضرت فاطمه (س) قرار می دهند تشکر و قدردانی شود.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به حضور استوار زنان  در صحنه های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زنان ، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه گوناگون انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، توطئه های دشمنان را نقش بر آب ساختند.

غلامی اذعان داشت: زنان در جایگاه بخشی از توانمندی اجتماعی جامعه ایرانی قادر به انجام اقدامات موثر و گسترده‌ای هستند و برای توسعه و پیشرفت نباید از توانمندی و ظرفیت زنان کشور غفلت کرد.

وی خاطر نشان کرد:در راستای برگزاری مراسمات میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته زن و روز مادر تمامی ادارات همکاری لازم را در برگزاری هرچه باشکوه تراین هفته با ستاد شهرستان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید