کد خبر:39833
پ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تأکید بر اینکه قلب بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد امید است، گفت: امروز مکلفیم مردم را امیدوار کنیم.

به گزارش روزانه نیوز، حسن رضانیا شنبه ۱۲ آذرماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار همدان، با اشاره به اینکه احساس می‌کنم به بیانیه گام دوم جفا شده است، اظهار کرد: دو موضوع عقلانیت تمدنی و بینش تمدنی در بیانیه گام دوم مطرح شده است به طوریکه نقد، تحلیل و صحبت باید با فکر انجام شود.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه عقلانیت سیاسی حرف زدن و عمل سنجیده است، افزود: اگر به ولایت اعتقاد داریم باید در جامعه امید ایجاد کنیم.

وی خطاب به مدیران، با تأکید بر اینکه مردم را ناامید نکنید، گفت: خیانت است اگر مردم را ناامید کنید. یعنی نظام هیچ کار مثبتی نکرده است؟ چرا اینگونه موضع می گیریم؟ اینگونه سخنان ولایت مداری ماست یا ضدولایت؟ این خیانت به شهدا و دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب است.

رضانیا با بیان اینکه امروز مکلفیم مردم را امیدوار کنیم، دشمن انگشت روی سیاهی می‌گذارد، ما دیگر این کار را نکنیم، تصریح کرد: با توجه به شرایطی که دولت را تحویل گرفتیم و محدودیت‌ها و تهدیدهایی که کشور با آن مواجه است، باید بگوییم آفرین و دستمریزاد اما همت‌ها را باید مضاعف کرده و فاصله همت و واقعیت را کم کنیم.

وی با بیان اینکه طی ۱۴ ماه گذشته دو مسأله در همدان بارز بود، مطرح کرد: با توجه به حساسیت بحران آب استاندار همدان یک تنه بحران را برعهده گرفت.

رضانیا بیان کرد: بحرانی که سه ماه است در دو نقطه همدان و ملایر با آن مواجه هستیم، بحران امنیتی بود که با تدابیر استاندار هدایت و کنترل بحران را داشتیم و با حضور تأمین کنندگان امنیت به زیبایی مدیریت شد.

وی با تأکید بر اینکه همه پای کار آمدند، افزود: مردم هم با نظام و ارزش های نظام همراهی کردند و با آشوب و اغتشاشات همراهی نکردند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهید در مسیر رشد و تعالی کشور و استان حرکت کنید باید هدف را از یاد نبرید، گفت: هدف غایی نظام اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است و برای ایجاد تمدن نوین اسلامی باید بینش، نگرش و دغدغه اسلامی داشته باشیم.

رضانیا با اشاره به اینکه مدیریت شهرستان همدان را ۱۰ سال جوان کردیم، خاطرنشان کرد: با تمام توان پشت فرماندار همدان ایستاده‌ایم و انتظار است شبکه مناسبات، تعاملات و ارتباطات که در گذشته ضعیف بود را تقویت کند.

وی خطاب به فرماندار جدید همدان گفت: ارتباطات با بازار، سرمایه‌گذار، جوانان، بانوان و دانشگاهیان در شهرستان تقویت شود چراکه این رمز موفقیت شما خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه نقاط ضعف، مسکن و اشتغال شهرستان قابل حل است، اظهار کرد: راجع به آب پایدار شهرستان همدان تصمیم خوبی گرفته شده و به زودی اعلام خواهد شد.

رضانیا با تأکید بر اینکه در بحث اشتغال هم کارهای خوبی انجام شده است، تصریح کرد: این دولت، دولت صادق‌الوعده است و برای تحقق وعده‌هایش تلاش می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید