کد خبر:39609
پ

در نشست مشترک شرکت گاز و آموزش و پرورش استان همدان، استفاده از ظرفیت دانش آموزان در جهت نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی در اولویت آموزش قرار گرفت.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، تفاهم نامه همکاری با حضور محمد صادق محبی نظر، مدیر عامل شرکت گاز استان همدان و محمود نقوی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد.

در این جلسه محمد صادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ضمن قدردانی از نگاه مثبت مجموعه آموزش و پرورش به مقوله‌ی فرهنگ‌سازی مصرف گاز گفت: امیدواریم در فصل سرد سال سطح همکاری‌ها با این مجموعه عظیم، گسترده‌تر شود و با همکاری فی‌مابین بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یافته و روز به روز شاهد کاهش حوادث ناشی ازعدم رعایت نکات ایمنی باشیم و ضمنا بتوانیم امکان صرفه جویی حد اکثری در مصرف گاز را به عنوان یک ثروت ملی فراهم آوریم.

وی اظهار داشت: آنچه برای این شرکت درکنار توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی اهمیت بسزایی دارد آگاهی بخشی به مشترکین در زمینه صرفه‌جویی درمصرف گاز و همچنین کاهش صدمات وخطرت احتمالی ناشی ازعدم رعایت نکات ایمنی است و امیدواریم با حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس و به ویژه در حاشیه شهرها، شاهد کاهش حوادث باشیم.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و انعقاد تفاهمنامه همکاری ، تصریح کرد: هدف دو دستگاه در جهت ارتقای تعاملات همکاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی است.

وی خاطر نشان کرد: در استان ۳۲۰ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند و ظرفیت بالایی جهت آموزش نکات ایمنی به این عزیزان و خانواده‌هایشان وجود دارد.
نقوی، آموزش و پرورش را بزرگ‌ترین نهاد تربیتی عنوان کرد که وظیفه تربیت نسل آینده را بر عهده دارد و گفت: همانند عنوان همیار پلیس که ارتباط تنگاتنگی با مجموعه انتظامی داشته و این مجموعه اعلام آمادگی می کند تا با عنوان همیار گاز نیز با شرکت گاز استان همکاری کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه بر اهمیت حضور کارشناسان شرکت گاز به عنوان سفیران ایمنی در مدارس اشاره کرد و گفت: می‌توان در مدارس با حضور کارشناسان گاز در جهت آموزش های لازم و همچنین استفاده از بستر نرم افزار شاد جهت درج فیلم های آموزشی ، تیزر ، پوستر برای آگاهی بخشی دانش آموزان و خانواده ها استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید