کد خبر:41588
پ

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ۴۵۱ واحد صنایع تبدیلی در استان با تولید چهار میلیون و ۳۰۹ هزار و ۷۰۰ تن محصولات تبدیلی برای ۹ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

«حسن محمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس ملایر با ۱۳۷ واحد بهره بردار و ۲۹۶ هزار و ۷۷۳ تن و اشتغالزایی برای یک هزار و ۷۸۹ نفر در رتبه اول صنایع تبدیلی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: شهرستان بهار با ۱۲۴ واحد بهره بردار و ۸۶۵ هزار و ۱۹ تن تولید محصولات تبدیلی و اشتغال به کار ۲ هزار و ۶۳۲ نفر در رتبه دوم قرار دارد.

محمدی اظهار داشت: شهرستان همدان نیز با ۶۳ واحد تولیدی و ۵۲۱ هزار و ۷۰۶ تن محصولات تولیدی برای هزار و ۹۵۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: نهاوند با ۴۳ واحد صنایع تبدیلی و تولید یک میلیون و ۷۰۵ هزار و ۳۷۶ تن تولید و اشتغال هزار و ۲۰۷ نفر و کبودرآهنگ با ۲۷ واحد تولیدی و تولید حدود ۳۹۴ هزار و ۵۱۶ تن و اشتغال به کار ۲۷ نفر در رده های بعدی قرار دارند.

محمدی گفت: در شهرستان رزن نیز ۱۷ واحد تولیدی صنایع دستی و اشتغال ۳۱۷ نفر و تویسرکان با ۱۶ واحد تولیدی و اشتغال به کار ۲۹۳ نفر فعالیت دارند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: اسدآباد با ۱۴ واحد تولیدی و هزار و ۶۶۵ و ۹۴۰ تن تولید صنایع تبدیلی و اشتغال به کار ۲۰۴ نفر در رده بعدی قرار دارد.

وی تاکید کرد: در شهرستان فامنین نیز ۶ واحد بهره بردار با تولید ۴۹ هزار و ۲۸۵ تن و اشتغال به کار ۱۲۱ نفر فعال است.

به گفته وی در شهرستان درگزین چهار واحد تولیدی با تولید ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: هم اینک ۲۱۰ واحد صنایع تبدیلی با سرمایه گذاری شخصی به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان در دست اجرا است.

محمدی افزود: در سال ۸۴ کل صنایع تبدیلی استان همدان ۵۰ واحد بیشتر نبود، اما هم اینک ۴۵۱ واحد صنایع تبدیلی فعال است./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید