کد خبر:41454
پ

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: از ابتدای فصل سرما مصرف گاز پنج هزار و ۲۰۰ مرکز اداری و دولتی در استان همدان پایش شده است.

به گزارش روزانه نیوز، صادق محبی نظر از اجرای طرح پایش مصرف گاز در دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی استان همدان با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف خبر داد.

او خواستار همکاری بخش صنعتی و مصرف بهینه گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، تجاری و اداری شد و گفت: از ابتدای فصل سرما مصرف گاز پنج هزارو ۲۰۰ مرکز اداری و دولتی در استان همدان مورد پایش قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به دستورالعمل‌های وزارت نفت در خصوص تأمین پایدار سوخت زمستانی افزود: دامنه این ابلاغیه شامل همه مجموعه‌های دولتی است و چنانچه هرکدام از آن‌ها ذیل موارد غیرضروری و پرمصرف قرار گیرند، مشمول قطع گاز خواهند شد.

محبی نظر با اشاره به اینکه عزم شرکت گاز استان همدان برای رصد مصرف به ویژه در بخش ادارات و صنعت جدی است، تأکید کرد: بازرسی‌های مستمر از صنایع استان و ساختمان‌های اداری در دستور کار قرار دارد؛ به گونه ای که تاکنون با ۶۲ مورد قطع گاز مراکز دولتی همراه بوده است.

او تصریح کرد: رعایت دمای ۱۸درجه در فضای داخلی و سرپوشیده نقش موثری در مصرف هوشمند گاز دارد و این امر درفرآیند بازدید‌ها نیز مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده عدم رعایت موارد مندرج در بخش‌نامه، اخطاریه برای اماکن تحت پوشش و دستور قطع گاز صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید