کد خبر:1894
پ

به گزارش “روزانه نیوز” مجموعه شعر «هزار خرده سکوت» حاصل قلم و احساس بانوی موفق همدانی، فرشته اکبری است که انتشارات ستاره جاوید تهران، نشر تخصصی شعر و  ادبیات آثار این شاعر خوش ذوق را در ۸۸ صفحه به چاپ رسانده است.

فرشته اکبری؛ متولد 1372 در شهر همدان است که سابقه درخشانی در حوزه فرهنگ و رسانه دارد و بعنوان یکی از فعالین این عرصه در شهر همدان فعالیت می‌کند و این مجموعه، اولین اثر رسمی او می‌باشد که مورد استقبال مولفان در تهران قرار گرفته و بصورت مدون و رسمی، انتشار یافته است.

وی در این مجموعه شعر  ۷۸ قطعه از آثار خود را در قالب شعر سپید منتشر کرده است و سایر آثار وی در مجموعه‌های دیگری منتشر خواهد شد.

در بخشی از مقدمه این کتاب شعر آمده است:

هر آنچه در “هزار خرده سکوت” آمده حالات به کاغذ نشسته فردی از جامعه بشریت است و تصورات و تخیلاتی که گاهی هر آدمی را با خود می‌برد و شاید با خواندنش خاطرات را مرور کنید، شاید قاضی آن بخش‌هایی شوید که هنوز با آن روبه‌رو نشدید، شاید همان حرف‌های نگفته‌تان باشد و شاید…

«هزار خرده سکوت» در شمارگان هزار نسخه چاپ شده و با قیمت ۱۸ هزارتومان به فروش می رسد و احتمالاً مراسم رسمی رونمایی از این کتاب شعر با حضور مسئولین، همکاران، علاقمندان و شهروندان همدان در محل زادهگاه وی، برگزار خواهد شد.

شعر فرشته اکبری

پایگاه خبری روزانه نیوز، برحسب وظیفه، این موفقیت ارزنده را به سرکار خانم فرشته اکبری، همکار مستعد، کوشا، خوش‌ذوق، فرهنگی و فرهیخته تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیقات روزافزون و تداوم فعالیت در عرصه‌های تخصصی و فرهنگی را برای ایشان مسئلت دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید