کد خبر:32544
پ

 پیمان نعمتی آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم منتخب ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام مدوید در بلاروس به فینال راه یافت.

به گزارش روزانه نیوز مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید در شهر مینسک بلاروس برگزار شد.

در پایان مسابقات مقدماتی پیمان نعمتی در وزن ۶۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، مهدی ویسی و کیان محمودجانلو در ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شدند و محسن کوچ‌نژاد نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

نتایج‌ کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در حالی که یک بر صفر مقابل مسلم سعدالله‌یف از روسیه پیش بود مقابل این حریف ضربه شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف گوگا ژیگوا از گرجستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم کیان محمودجان‌لو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۶ از سد ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان گذشت. پیمان نعمتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت. ۲ نماینده کشورمان عصر امروز در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف هم رفتند که نعمتی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. نعمتی در دیدار فینال به مصاف رمضان فرضعلی‌اف از روسیه می‌رود. محمودجانلو نیز با شکست مقابل نعمتی راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در این دیدار با مصطفی احمداف از تاجیکستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محسن کوچ‌نژاد در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۲ مغلوب عظمت نوریکایو از بلاروس شد و با توجه به  حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست صبح فردا (شنبه) و رقابت‌های رده‌بندی و فینال این اوزان فردا شب برگزار می‌شود.

فردا نیز در مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم امیرحسین فیروزپور و عباس فروتن به مصاف حریفان خود می‌روند که نتایج قرعه‌کشی آن ها به شرح زیر است:

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول با آرکادزی پاهاسین از بلاروس مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده مسابقه میان ادلان تاسویف و عمرحاجی محمداف از بلاروس کشتی می‌گیرد. در این وزن ۱۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست به مصاف الکسی ژورژولیانی از گرجستان می‌رود و در صورت، پیروزی در این دیدار در دور دوم با سولومون ماناشویلی از گرجستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۹ نفر شرکت دارند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید