کد خبر:39801
پ

شهردار همدان در مراسم مانور عملیات زمستانی خبر از آمادگی ۵۰۰ نفر و ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات برای زمستان سالجاری داد.

به روزانه نیوز، در مانور عملیات زمستانی که با حضور شهردار، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان و مدیران شهرداری در اداره مدیریت بحران شهرداری همدان برگزار شد رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان ضمن تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم در زمستان افزود: باید تدابیر قبل و بعد از عملیات زمستانی برای افزایش هماهنگی و ارایه خدمت مطلوب به شهروندان اندیشیده شود.

علی اکبر نظری: استفاده بی رویه از نمک در برف‌روبی باعث تخریب محیط زیست و زیرساخت‌های شهری می‌شود.

وی خواستار مشارکت شهروندان در موضوع برفروبی شد و اظهار داشت: شهروندان می توانند با برف‌روبی جلوی منزل و مغازه خود، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب به سایر نقاط شهر و شهروندان یاری کنند.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی در زمان بارش ها گفت: تقویت حوزه حمل و نقل عمومی برای جابجایی مسافران و کاهش استفاده از خودروهای شخصی باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در خصوص تبعات استفاده بی‌رویه از نمک در برف‌روبی تصریح کرد: استفاده از نمک به خاطر آسیب های زیست محیطی، بهداشتی و زیرساخت‌های شهری خیلی توصیه نمی‌شود و شهروندان با پاکسازی منازل شخصی خودشان، کمک شایانی به شهرداری خواهند کرد.

شهردار همدان: مدیریت واحد در عملیات زمستانی ضروری است. در ادامه شهردار همدان با بیان اینکه امیدواریم امسال شاهد بارندگی خوبی باشیم عنوان کرد: شهرداری همدان همانند سنوات گذشته با برخورداری از تجربه و آمادگی کامل در عملیات زمستانی، تحت مدیریت واحد ارائه خدمات بهتر به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

سید مسعود حسینی به آمادگی نیروهای انسانی و ماشین آلات اشاره کرد و افزود: ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی و ۵۰۰ نفر در موضوع برف‌روبی مشارکت خواهند داشت.

این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: باید در استقرار ماشین آلات تجدیدنظر شود و اقدامات لازم برای شناسایی محل‌های مشکل ساز در زمان برف‌روبی صورت بگیرد.

ی خواستار تقویت آموزش شهروندی در عملیات زمستانی شد و عنوان کرد: رسانه ها با افزایش آگاهی و فرهنگ سازی در خصوص مشارکت شهروندان، شهرداری همدان را در برف‌روبی کمک کنند.

در ادامه معاون خدمات شهری شهرداری با اشاره به هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم مدیریت شهری در زمستان عنوان کرد: یکی از موضوعات مشکل ساز در برف‌روبی مشکلات ترافیکی و استفاده مردم از خودروی شخصی است که باید اتوبوسرانی و تاکسیرانی با قدرت وارد شوند.

حامد جلیلوند ضمن تاکید بر انعکاس اخبار خدمات برف‌روبی خواستار افزایش آگاهی و آموزش های شهروندی برای مشارکت مردم در زمان برف‌روبی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید