کد خبر:39669
پ

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان در ۲۴ ساعت گذشته صفر بود و شمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۴۱۴ نفر رسید.

«علیرضا توقیری»  افزود: ۲۱ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شناسایی شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان های این استان به ۲۰۹ نفر رسید.

وی اظهار داشت: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱۷ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر شمار بیماران مبتلا به کرونا که در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی این استان بستری هستند نیز به سه نفر رسیده است.

به گفته توقیری، مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در استان همدان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به ۱۴۹ هزار و ۸۶۶ نفر رسید.

وی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۸۹ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید