کد خبر:42376
پ



فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند «آینده روشن است» پرتوهای روشنی و امید دیده می شود.

به گزارش روزانه نیوز، سردارمظاهر مجیدی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج ادارات سپاه استان همدان که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: هر کجا نظام با مشکل مواجه شد مردم پای کار آمدند و کار را تمام کرند لذا زمانی که صحنه دیپلماسی کشور را نگاه می کنیم تا 22 بهمن یک موجی بود بعد از آن شاهد تغییر 180 درجه بودیم لذا زمانی که حضرت آقا می فرمایند «من آینده را روشن می بینم» بر اساس یک واقعیت های بزرگی است که رصد می کنند و میبینند که آینده روشن است.
وی با بیان اینکه اما برای عده ای باید زمانی سپری شود و حوادثی رخ دهد تا متوجه شوند که فرمایش حضرت آقا چیست، ادامه داد: امروز به لطف خداوند یک صحنه هم افزایی در منطقه ایجاد شده و دشمن از این موضوع بسیار نگران است امیدواریم خداوند کمک کنند و این مسیری که دولت برنامه ریزی می کند تحقق یابد نمونه آن تحول در فروش نفت است.
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به حوادث اخیر کشور تصریح کرد: در سه ماه گذشته سختی ها و مشکلاتی بود، وقت و هزینه هایی در برداشت تا از این فتنه عبور کنیم اما بعد از آن زیبایی دارد زیرا خداوند بشارت داده که در نهایت جهان به دست صالحین اداره می شود بنابراین ما نیز با این نوید که آینده ای روشن در پیش رو داریم زنده هستیم.
سردار مجیدی تصریح کرد: شناختی که حضرت امام(ره) از انقلاب های گذشته داشتند باعث تعریفی ساختار بسیج و سپاه در نظام حکمرانی شد که شاید این یکی از الطاف الهی بود که در قلب حضرت امام (ره) افتاد که برای استمرار انقلاب اسلامی، تداوم آن و حفظ این انقلاب باید از جنس مردم در دفاع از آن پیشگام باشند.
به گفته وی، اگر بسیج را نداشتیم متوجه می شودیم که برای نظام جمهوری اسلامی چقدر تهدیدها سخت بود و شاید اگر یک مورد از تهدیدها به وقوع می پیوست باعث دگرگونی نظام می شود.
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان اشاره کرد: زمانی که حوادث پروزی انقلاب اسلامی تا کنون بررسی می شوند مشاهده می شود نیروهای بسیج که نمونه آن مردم هستند زمانی که احساس خطر می کنند پای نظام هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید