کد خبر:40794
پ

طی مراسمی از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین ارزنده تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین مصباح به عنوان امام جمعه شهرستان بهار معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصباح پیش از این امام جمعه شهرستان فامنین بودند و حجت‌الاسلام والمسلمین ارزنده بعد از این در شهرستان ملایر حضور خواهند داشت.

به گزارش روزانه نیوز، روح اله نباتی در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر بهار که با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهر بهار برگزار شد، گفت: در طی ماه های گذشته با هجمه های شدید دشمن مواجه بودیم و عبور از این فتنه ها و بحران ها را مدیون دعای امام زمان و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشمندی مردم ولایتمدار هستیم.

وی خاطر نشان کرد: از اینکه دیگر در شهرستان بهار از محضر عالم بزرگ، کهنه سرباز دفاع مقدس و ولایت و محور وحدت، حاج آقای ارزنده بهره مند نخواهیم بود غمگینیم، اما ایشان در سنگر دیگری به اسلام و انقلاب خدمت خواهند کرد و دعای خیر ایشان همراه همیشگی این شهرستان خواهد بود.

فرماندار شهرستان بهار افزود: وجه اشتراک امام جمعه سابق و فعلی شهر بهار، مردمی بودن، غیرت و تعصب انقلابی جهادی بودن است که مایه فخر و مباهات و دلگرمی مردم شهرستان خواهد بود.

 نباتی اشاره کرد: به لطف برکت وجود حاج آقای ارزنده به عنوان پدر معنوی وحدت و همدلی خوبی بین همه دستگاه ها،ادارات، مسئولین و مردم شهرستان بهار وجود دارد و امیدواریم با حضور حضرت حجت‌الاسلام مصباح به عنوان امام جمعه جدید بهار بیش از پیش این اتحاد و همبستگی تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: در جلسات شورای فرهنگ عمومی شاهد دغدغه حاج آقای ارزنده در خصوص آسیب های اجتماعی و مسائل فرهنگ عمومی شهرستان بودیم و به مردم فهیم ملایر به خاطر حضور این بزرگوار تبریک عرض می کنیم و حضور حجت الاسلام مصباح را که فردی فرهیخته، انقلابی با فعالیت های بزرگ جهادی که در شهر فامنین بودند را در شهرستان بهار خیر مقدم عرض میکنیم و امیدواریم، منشا خیر و برکت در شهرستان بهار نیز باشند.

این مقام مسئول افزود :در مراسم خداحافظی مردم فامنین با حجت الاسلام مصباح، مردم اشک می‌ریختند که ناشی از حسن خلق و کارهای ماندگاری است که ایشان در آن شهرستان انجام دادند و از خداوند متعال برای ایشان در شهرستان بهار هم آرزوی موفقیت و سعادت داریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید