کد خبر:31310
پ

دولت مصوبه مربوط به طرح تولید و صادرات محصولات ایران خودرو در کشور سوریه و همچنین تعرفه ارایه خدمات درمانی در منزل را ابلاغ کرد.

به گزارش روزانه نیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰، به منظور حمایت مالی از شرکت ایران خودرو جهت فعالسازی بخش‌های مورد نیاز در شرکت سیامکو سوریه برای مونتاژ محصولات ایران خودرو در این کشور، طرح تولید و صادرات خودروهای تولید شده توسط شرکت ایران خودرو به کشور سوریه را به تصویب رساند.

 دولت مصوبه مربوط به طرح تولید و صادرات محصولات ایران خودرو در کشور سوریه را ابلاغ کرد.

به موجب این مصوبه، صندوق ضمانت صادرات ایران مکلف است بدون فرآیند اعتبارسنجی، خطرپذیری (ریسک) عدم بازپرداخت اصل و سود اقساط تسهیلات مصوب بانک توسعه صادرات ایران برای اعطا به شرکت ایران خودرو در سوریه مشروط به افتتاح حساب مشترک میان ایران خودرو و بانک یاد شده به منظور واریز وجوه ناشی از فروش در آن کشور را حداکثر تا سقف معادل ریالی ۱۰ میلیون دلار نزد بانک توسعه صادرات ایران در قبال دریافت چک و سفته از شرکت ایران خودرو به مدت یک سال تضمین کند.

همچنین، نرخ کارمزد ضمانت نامه قابل صدور، حداکثر سالانه دو درصد است.

تعرفه ارایه خدمات درمانی در منزل بازنگری و ابلاغ شد

هیات وزیران در جلسه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰،  تعرفه ارایه خدمات درمانی در منزل مندرج در کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت را در کلانشهرها، شهرهای محروم و سایر نقاط کشور مورد بازنگری و اصلاح قرار داد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید