کد خبر:39807
پ

فرماندار شهرستان بهار در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان بهار: شهرستان بهار موقعیت بسیار مناسبی برای احداث کمپ تیم های ملی جودو دارد.

مراسم یادواره 113 شهید والامقام ورزشکار شهرستان بهار و ششمین جشنواره جودو شهرستان بهار با حضور آرش میراسماعیلی ، رییس فدراسیون جودو برگزار شد.

به گزارش روزانه نیوز، فرماندار شهرستان بهار در ابتدای این مراسم از پهلوان سرافراز شهرستان شهید سید میلاد مصطفوی یادی کرد و گفت:شهرستان بهار مهد پرورش دلیرمردان و شیرزنان در همه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بوده و هست .

روح اله نباتی تصریح کرد:بیش از 40 مدال جهانی و آسیایی، 38 مدال کشوری و 400 جودوکار فعال و 15 مربی سرشناس در شهرستان بهار نشانگر توانمندی بسیار بالایی است که شهرستان ما را به قطب جودو کشور تبدیل کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهار با اشاره به حدیثی از امام صادق عليه السلام که فرمود: ((مؤمن از پاره هاى آهن محكمتر است)) خاطرنشان کرد:ورزشکاران مومن ما با اراده پولادین بارها در آوردگاه های مختلف باعث افتخار و سرافرازی همه ملت شده اند که تلاش آن ها ارج می نهیم. نباتی:آرش میراسماعیلی با منش پهلوانی و استکبارستیزی خود الگوی مناسبی برای جوانان جودوکار است که در اوج قدرت نماینده رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نشناخت‌ و عطای طلای المپیک را به عشق اسلام و ایران به لقایش بخشید.

وی گفت: شهرستان بهار به دلیل دارا بودن ظرفیت های خوب اقتصادی مانند صنعت، کشاورزی، گردشگری و امکانات رفاهی و ورزشی عالی می تواند برای احداث کمپ تیم های ملی جودو گزینه بسیار مناسبی باشد.

در این مراسم از خانواده معزز شهدای ورزشکار و همچنین افتخار آفرینان جودوی شهرستان بهار تقدیر و تجلیل به عمل آمد و رییس فدراسیون جودو از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رده های سنی نوجوانان و جوانان و همچنین موافقت با پیشنهاد خوب فرماندار شهرستان بهار برای احداث کمپ تیم های ملی در شهر بهار خبر داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید