کد خبر:44193
پ

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: ۳۰۰ عنوان کتاب جدید در حوزه کودک و نوجوان چاپ شده که این کتاب‌ها امسال در نمایشگاه عرضه شده‌اند.

به گزارش روزانه نیوز، معصومه ابراهیمی هژیر افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، پس از پایان نمایشگاه سراسری کتاب، سه میلیون کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در میان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور توزیع خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه اختصاص این میزان سهمیه به کل مراکز، در بیست سال اخیر بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: فعلا سهم استان همدان در این زمینه مشخص نشده است. کتاب‌هایی که توزیع می‌شوند در حوزه‌های سرگرمی، داستان، شعر، علمی هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کتاب‌هایی که سهمیه استان همدان است در بین کتابخانه‌های ثابت، سیار و پستی استان تقسیم خواهند شد، استان همدان دارای ۳۱ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار و سه کتابخانه پستی است.

ابراهیمی هژیر همچنین از چاپ ۳۰۰ عنوان کتاب جدید در حوزه کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این کتاب‌ها امسال در نمایشگاه عرضه شده‌اند، برگزاری برنامه‌های مختلف برای کودکان همراه خانواده‌ها همچون قصه گویی، نمایش عروسکی، ارائه کتاب‌های تخصصی و تنوع در ارائه مباحث، ارائه مباحث علمی، تخیلی و سرگرمی برای گروه‌های سنی مختلف از جمله عوامل جذب کودکان و خانواده‌ها و همچنین استقبال از این نمایشگاه بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید