کد خبر:44566
پ

‍  

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از درگيري پليس نهاوند با يکي از اراذل و اوباش سابقه دار و زمين گير شدن وی خبر داد. 

به گزارش روزانه نیوز از پايگاه خبري پليس، “سرهنگ ذبيح الله درويشي”در تشريح اين خبر بيان داشت: روز گذشته يکي از اراذل و اوباش سطح يک و سابقه دار شهرستان نهاوند با استفاده از سلاح سرد (قمه) در يکي از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان ، با قدرت نمايي و  ایجاد راه بندان در مسير تردد خودروهاي عبوري باعث ايجاد رعب و وحشت شهروندان شد.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود:با حضور گشت پليس راه در محل متهم به توصيه هاي پليس اعتنايي نکرده و به سمت مامور پليس راه حمله ور و متاسفانه مامور گشت پليس راه را مجروح مي کند که در همين حين ماموران انتظامي پاسگاه گاماسياب نيز در محل حاضر شده، اما متهم به سمت ماموران انتظامي پاسگاه نيز حمله ور شده که در نهايت مامور شجاع و وظيفه شناس انتظامي نيز با رعايت کامل قانون بکارگيري سلاح به نامبرده شليک که با اصابت گلوله متهم زمين گير شد.

سرهنگ درويشي در ادامه تصريح کرد:متهم سريعاً جهت اقدامات درماني به بيمارستان منتقل شده و در حال حاضر تحت مداوا قرار دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان به اراذل و اوباش هشدار داد که امنيت و آرامش شهروندان خط قرمز پليس بوده و قطعا ماموران انتظامي در برخورد با هرگونه ايجاد نا امني؛ قدرت نمايي و ايجاد رعب و وحشت با قاطعيت و اقتدار برخورد خواهند کرد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید