کد خبر:42817
پ

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: تمامی اردوگاه های سراسر استان به مناسبت روز طبیعت در روز یکشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ به روی فرهنگیان باز است.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، مجتبی قمری بیان کرد: جهت رفاه حال فرهنگیان سراسر استان، به مناسبت روز طبیعت در روز یکشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ درب تمامی اردوگاه های سراسر استان از ۲ ساعت مانده به اذان مغرب به روی فرهنگیان و خانواده های محترم ایشان باز است و همکاران محترم می توانند به همراه خانواده بصورت رایگان از ظرفیت اردوگاه های استان بهره مند شوند.

قمری افزود: اردوگاه گنجنامه و کیوارستان در شهر همدان، اردوگاه شهدای فرهنگی در جاده حیدره واقع در ناحیه یک همدان، اردوگاه نصر در سنگستان واقع در ناحیه ۲ همدان، اردوگاه فجر در شهرستان ملایر، اردوگاه حسینقلی شوندی در شهرستان رزن و اردوگاه باقریه در شهرستان تویسرکان پذیرای همکاران محترم در روز طبیعت است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: با توجه به محدودیت فضای اردوگاه ها و امکان تکمیل ظرفیت آنها، شایسته است همکاران محترم به موقع در اردوگاه ها حضور یابند.

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: تا پایان روز گذشته 12 فروردین ۲۵ هزار و ۳۲۱ مسافر نوروزی در قالب ۶ هزار و ۵۱۸ خانوار در مراکز و پایگاه‌های ستاد اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.

بر اساس آمار ثبت شده در سامانه‌ اسکان فرهنگیان استان تعداد میهمانان فرهنگی پذیرش شده، از اولین روز فعالیت ستادهای اسکان تا پیش از ظهر امروز شنبه در استان همدان ۳۱ هزار و ۸۷۱ نفرروز است.

این تعداد مهمان فرهنگی در ۱۴۱ مدرسه و هزار و ۲۸۰ اتاق پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان همدان اسکان یافتند.

روابط عمومی آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد که ۲۰ پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان ها و نواحی آموزش و پرورش استان همدان به عنوان ستاد اسکان مسافران ایجاد و فعال شده است.

۶ خانه معلم و مراکز آموزشی و رفاهی استان نیز به صورت دایمی آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان است؛ ۱۴۲ اتاق ویژه، یک هزار و ۲۹ اتاق الف، ۵۰ اتاق ب و بقیه مکان ها شامل نمازخانه ها، اردوگاه ها و دیگر اماکن در این استان تجهیز شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید