کد خبر:42229
پ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اتفاقات اخیر در جابه‌جایی فرماندار بهار گفت: استاندار بهترین تصمیم را گرفته و در زمان خود اجرا خواهد شد اما به احترام امام‌جمعه همدان، فعلا در حال بررسی نهایی این تصمیم خود بوده و تامل کرده است.

به گزارش روزانه نیوز، حسن رضانیا شنبه ۲۰ اسفندماه در شورای اداری شهرستان بهار، مطرح کرد: تاکنون استاندار همدان تصمیم بر عزل هیچ فرمانداری نگرفته و همواره تصمیم بر ارتقاء فرمانداران و استفاده از ظرفیت، توانمندی و قابلیت آنها در مدارج، سطوح و گستره بالاتر داشته‌ است.

وی اظهار کرد: همه فرمانداران به خوبی و به شایستگی در حوزه کاری خود عمل کرده‌ و قابل تقدیر هستند اما در ارزیابی‌هایی که در پایان سال داریم ممکن است استاندار به عنوان مدیر عالی استان تصمیم بگیرد تغییرات و جابه‌جایی‌هایی با نگاه ارتقاء و رشد داشته باشد و یک مدیر در جای دیگر در سطوح بالاتر و جایگاه بهتر خدمتگزار مردم باشد، هیچ مدیری از رشد و ارتقاء بدش نمی‌آید، این امر جای گلایه و اعتراض ندارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در فضای مدیریتی استان فضایی خوب، آرام و بدون تنش و همدلانه وجود دارد، تصریح کرد: استاندار همدان نگاه ویژه و خاصی به شهرستان بهار دارد و آنچه که در بحران آب استان اتفاق افتاد و پای میدان بودن شهرستان بهار برای رفع این مشکل و تامین آب همدان قابل تقدیر بود.

رضانیا با تاکید بر اینکه استاندار تصمیم دارد برای مدیرانی که دارای ظرفیت و قابلیت بالایی هستند، بستر رشد و خدمت در جایگاه‌های بالاتری فراهم کند، تصریح کرد: خبرنگاری از بنده پرسید آیا حقیقت دارد که در عزل فرماندار شهرستان بهار نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نقش داشته است؟ پاسخ خیر است، اصلا بحث عزل و بحث نقش نماینده نیست، تشخیص استاندار در ارزیابی‌ها این است که از ظرفیت آقای نباتی به عنوان فرماندار فعلی شهرستان در جای بالاتر دیگری استفاده شود و حتما استاندار تصمیماتی که می‌گیرد به نفع مردم، برای مردم و مصالح مردم است.

وی با گلایه‌مندی از برخی از رسانه‌ها به خاطر عدم امانتداری در پوشش اخبار یادآور شد: برخی رسانه‌ها این موضوع را به نحو دیگری انعکاس دادند که کاملا تکذیب می‌کنم و از این اقدام آنها گلایه دارم.

مدیرکل امنیتی انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری همدان نیز با اشاره به چهارشنبه آخرسال اظهار کرد: در چهارشنبه آخر سال توجه به حفاظت از تاسیسات و اماکن دولتی و حضور دائم حراست ادارات در محل کار و  چک کردن پایش تصویری ادارات و شرکت‌های خدمات رسان ضرورت دارد.

مهدی اخوان با تاکید بر اندیشیدن تدابیر لازم توسط پلیس راهور استان و پلیس شهرستان‌ها برای جمعه آخر سال و چهارشنبه سوری یادآور شد: کنترل ساختمان‌های نیمه کاره، باکس‌های زباله و تامین کپسول آتش نشانی مورد نیاز توسط شهرداری‌ها ضرورت دارد.

وی توجه به امنیت جایگاه‌های سوخت و اندیشیدن تدابیر لازم در این رابطه توسط جایگاه‌داران، جلوگیری و خودداری از خروج سوخت از جایگاه‌ها در ظروف لیتری در چهارشنبه سوری را از دیگر موارد مورد تأکید برشمرد و گفت: تدابیر لازم مانند سال گذشته در آستانه عید نوروز و آغاز مسافرت‌های نوروزی باید در بحث راهبری و مدیریت ترددها و جلوگیری از هر گونه تصادفات به ویژه در محور پرتردد مواصلاتی غارعلیصدر اندیشیده شود.

فرماندار شهرستان بهار هم اظهار کرد: همه مدیران شهرستان باید کار جهادی و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار داده و در سال جدید با روحیه جهادی برای خدمتگزاری به مردم حضوری فعالانه داشته باشند.

روح‌الله نباتی با اشاره به تدابیر لازم شهرستان برای ارائه خدمات هر چه بهتر در ایام نوروز به مردم تصریح کرد: از حدود دو هفته پیش موارد تنظیم بازار شب عید و جلسات خدمات سفر نوروزی در شهرستان آغاز شده و فضای خوبی را از هم اکنون برای مردم و مسافران آماده کرده‌ایم.

وی همچنین از تشدید نظارت بر بازار شهرستان خبر داد و یادآور شد: تیم‌های بازرسی تشکیل و حداقل چهار تیم به‌صورت تمام‌وقت و شبانه‌روزی در سطح بازار شهرستان برای کنترل شدید بازار اعزام شده اند.

به گزارش ایسنا، از چند روز پیش زمزمه های عزل و جابه‌جایی فرماندار شهرستان بهار به گوش می رسید و حتی قرار بود امروز در شورای اداری فرماندار جدید معرفی شود اما با ورود نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان این موضوع فعلا منتفی شد.آیت‌الله شعبانی‌موثقی دیروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر همدان اعلام کرد: امیدواریم در عزل و نصب ها منافع مردم تامین شود و نیروهای انقلابی و کارآمد نباید با فشار برخی از افراد از صحنه ها کنار بروند و اگر چاره ای نباشد کسانی که دخالت کرده و فشار سیاسی وارد می کنند در خطبه ها معرفی می شوند و این یک تهدید جدی است./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید