کد خبر:41946
پ

استاندار همدان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از زمان تشکیل توسط امام راحل تاکنون توانسته با ایثار و از خودگذشتگی در صف مقدم دفاع از ایران و ولایت باشد

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا قاسمی فرزاد امرروز به مناسبت روز پاسدار و جانباز با حضور در سپاه انصارالحسین (ع) استان گفت: تلاش و دفاع برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سپاه همدان برای حفظ و حراست از ارزش‌ها، اعتقادات، سرزمین و حریم ملت ایران، قابل قدردانی است.

او گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل دفاع از سرزمین و حریم ولایت، مورد کینه دشمنان این نظام و مردم قرار گرفته است.

استاندار همدان گفت: بسیج و نیرو‌های بسیجی پاره تن مردم هستند و وجود آن‌ها مایه افتخار است، چراکه با جان و دل در عرصه‌های مختلف، در خدمت‌رسانی به مردم حضور فعال دارند و منشا اثر هستند.

قاسمی فرزاد گفت: ایثارگری‌های برادران بسیجی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قبل، حین و پس از دوران دفاع مقدس به ویژه اغتشاشات اخیر فراموش نشدنی است.

او با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر تمام توان خود را برای ایجاد اخلال در این نظام الهی به کار گرفت اظهار داشت: آنچه سپاه و بسیج سرلوحه کار خود قرار داده، مکتب سید الشهدا حضرت امام حسین (ع) است.

استاندار همدان گفت: باید مراقب باشیم، وحدت و انسجام بین مردم، دولت و حاکمیت بیش از پیش حفظ شود.

منبع ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید