کد خبر:44577
پ


دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از اعزام ۶ هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در سیزدهم خرداد خبر داد.


به گزارش
روزانه نیوز، مهدی بابائی فر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سیزدهم خرداد ماه امسال، ۶ هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.


وی افزود: این برنامه با کمک استانداری، فرمانداری‌ها، اداره کل راهداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان همدان برگزار می‌شود.


دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: بعد از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا مردم شهیدپرور استان همدان از این برنامه به خوبی استقبال کردند و آمادگی خود را برای تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و آرمان‌های امام راحل نشان دادند.


وی گفت: جلسات متعددی با حضور مسئولین استانی در این زمینه تشکیل شده است و با توکل به خدا و تمهیدات صورت گرفته مشکلی برای اعزام زائران نخواهیم داشت.


بابائی فر عنوان کرد: دشمن سعی دارد با القای شبهات جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان از تفکرات و اندیشه‌های ناب بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی منحرف سازد، که این برنامه فرصت ارزشمندی است تا با جهاد تبیین به بیان واقعیت‌ها بپردازیم.


وی در پایان زهد، تقوا، شجاعت، استکبارستیزی و ساده زیستی را از جمله ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) دانست و گفت: مسئولین ما باید در خدمتگزاری به مردم سیره ایشان را به عنوان الگو سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید