کد خبر:41310
پ

فرماندار همدان از افتتاح ۱۹۳ پروژه عمرانی در شهرستان همدان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود البته این مبلغ به غیر از اعتبار بیمارستان اکباتان و شهرک بنکداران است.

مسلم مخفی یکشنبه ۲ بهمن‌ماه در ستاد دهه فجر شهرستان همدان، اظهار کرد: بازار بنکداران همدان با ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دهه فجر افتتاح می‌شود و ۴۵۰ واحد تجاری در آن وجود دارد.

مخفی تصریح کرد: بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی اکباتان در حال تجهیز است. بارش برف باعث شده تا محوطه‌سازی به تأخیر بیفتد بنابراین ممکن است افتتاح آن تا یک‌ماه تعویق شود.

وی در رابطه با سایر پروژه‌ها گفت: سالن ورزش‌های باستانی و پنج مدرسه در کنار سایر پروژه‌ها در شهرستان همدان به مناسبت دهه فجر افتتاح خواهد شد و کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان نیز در دهه فجر امسال پیش‌بینی شده است.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: در ایام‌الله دهه فجر موضوع جهاد تبیین باید مهمترین راهبرد ما باشد چراکه دشمن ابهام در آینده و زیرسوال بردن نظام را پیگیری می‌کند بنابراین باید تلاش کنیم جشن‌های دهه فجر ادامه‌دار باشد چراکه موجودیت دین و حرکت در این مسیر به علت انقلاب اسلامی است.

مخفی با بیان اینکه زمین فضای مجازی در اختیار دشمن است، مطرح کرد: بیشتر تولید محتوا در دست دشمن است، گاهی نیروهای انقلابی نسبت به تولید محتوا اقدام می‌کنند اما نفوذ رسانه‌ای ما خوب نیست. 

وی ادامه داد: برخی دستگیرشدگان وقایع اخیر گفتند که سال‌هاست برنامه‌های صداوسیما را دنبال نکردند، ما باید عملکرد قابل دفاع خود را به گوش مردم برسانیم چراکه به اندازه کافی ابزار قابل دفاع داریم. 

فرماندار همدان در پایان با بیان اینکه شیرینی خدمت باید به مردم برسد، مطرح کرد: ما باید با خدمت رسانی و حل مشکلات مردم بتوانیم دهه فجر را ماندگار کنیم./ ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید