کد خبر:40391
پ


مصرف گاز در استان همدان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳ درصد افزایش یافت و این در حالی است که افزایش بهای گاز از ۱۷ آذر در کشور اعمال می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در شبانه روز گذشته شهروندان استان ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز مصرف کردند که در مقایسه با پارسال ۳ درصد افزایش مصرف گاز را در استان داشته ایم.
محمدصادق مجبی نظر افزود: مصرف گاز در استان همدان با وجود سرمای هوا این روز‌ها بیشتر شده و این در حالی است که ما در استان همدان ۷۴ درصد مشترکان مان مصرف گاز بهینه دارند.
او از اعمال افزایش بهای گاز از ۱۷ آذر ماه خبر داد و تأکید کرد: برای مشترکان با مصرف بهینه که جزو ۳ دسته اول رده بندی مصرف گاز هستند هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته ایم، برای رده‌های چهارم تا ششم ۳۰ درصد افزایش بها و برای رده‌های هفتم تا دهم ۵۰ درصد افزایش بهای مصرف گاز را خواهیم داشت.
محبی تصریح کرد: از این به بعد بهای گاز برای مشترکان بسیار پر مصرف رده یازدهم و دوازدهم هم متر مکعب گاز ۵ و ۶ هزار تومان محاسبه می‌شود.
به گفته وی با تنظیم دمای خانه بر روی ۱۸ درجه سانتیگراد، داشتن پنجره‌های دو جداره و پرده‌های ضخیم تا حد زیادی در خانه‌ها از اتلاف انرژی کاسته می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از قطع گاز دستگاه‌های اجرایی پر مصرف استان هم خبر داد و گفت: گروه‌های بازرسی ما مشکلات اتلاف گاز را در ادارات بررسی می‌کنند و در صورت رفع نشدن این مشکلات و داشتن مصرف بالای گاز ُ جریمه‌های قطعی گاز را برای ادارات داریم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید