کد خبر:41950
پ

بمناسبت میلاد اباعبدالله الحسین علیه‌السلام وروز پاسدار کارکنان سپاه انصارالحسین علیه السلام با نماینده ولی‌فقیه وامام جمعه همدان دیدار کردند.


به گزارش روزانه نیوز، نماینده ولی‌فقیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اشاره کرد اگه کسی در زندگی درمانده شده است باید متوسل به ابا عبدالله شود واین کشتی از کشتی نوح امن تر ووسیع تر است و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که نام امام حسین را در سرتاسر دنیا گستراند.


آیت الله حبیب شعبانی موثقی افزود: بشارت باد بر شما بر انتخاب پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمانهای الهی و جمهوری اسلامی و بدانید خداوند در مقابل زحمات شما وعده های فراوانی داده است و یکی از وعده‌های او این است تا زمانی که دین خدارا یاری کنید خدا وعده نصرت الهی را داده است .
وی گفت:پاسداری مسولیت آوراست و این مسئولیت هم در مساله دفاعی و نظامی و هم در موضوع فرهنگی و جهادی و سازندگی و خدمت رسانی است که الحق سپاه در تمامی آنها زیبا درخشیده است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد دشمنان و مستکبرین در مقابل سپاه زبون و خار شده اند واز توانایی سپاه اطلاع دارند و می‌دانند که باید در خصوص سپاه با دقت تصمیم بگیرند و لذا تروریستی نامیدن سپاه را خلاف قانون دانستند ، دشمنانی که اصلا اعتقادی به قانون ندارند.

فرمانده سپاه انصار الحسین علیه‌السلام همدان در این دیدار گفت: شکرگذاری می کنیم که خداوند توفیق داد در زمانی خدمتگزار باشیم که رنگ و بوی شهدا در کشور ساری و جاری است و نظام ولایی در کشور حاکمیت داردو این توفیقی است بزرگ و ما بر این خدمت و نوکری به خود می بالیم.


سردار مجیدی اضافه کرد:عهدنیز به این دلیل که عهد و پیمان ببندیم با نماینده ولی‌فقیه در استان و رهبری عظیم الشان به این دلیل که ما پای این انقلاب و رهبری تا پای جان هستیم و از آرمان‌ها و اهداف و خون شهدا تا پای جان دفاع خواهیم کرد و از مواضع انقلابی کوتاه نخواهیم آمد.
وی خاطر نشان کرد:امروز به برکت رهبری امام خامنه‌ای عزیز در اوج قدرت نظامی هستیم و ابرقدرتهای پوشالی امروز جایگاهی ندارند و سپاه پاسداران در آمادگی کامل برای هرنوع اقدام دشمنان می باشد و هر روز شاهد اخبار امید وار کننده نظامی خواهیم بود.
فرمانده سپاه انصار الحسین علیه‌السلام همدان افزود:امروز سپاه در زمینه خدمات رسانی بسیار موفق بوده و در راستای کمک به دولت انقلابی و خدمت رسانی به مردم نهایت همکاری را داشته است و نوکری در راستای خدمت به مردم را از افتخارات خود می داند.
وی در پایان به کنگره 8000 شهید استان اشاره و افزود: یکی از مهمترین کارهای فرهنگی در سال 1402 کنگره شهدای استان می باشد که می طلبد مجموعه نهادهای وسازمانها و ادرات استان با همتی مضاعف در راستای این ماموریت بزرگ فرهنگی اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید