کد خبر:40875
پ


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان حمایت از طرح‌های خلاقانه فرهنگی و هنری با رویکرد عدالت محوری و مردمی‌سازی در حوزه فرهنگ خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه اظهار کرد: این اداره کل به عنوان دبیرخانه کمیته توزیع اعتبارات متمرکز کمک به سایر نهادهای دینی و فرهنگی استان، در راستای تقویت رویکرد عدالت محوری و مردمی سازی حوزه فرهنگ از کلیه اشخاص حقوقی غیر دولتی دعوت می‌کند تا طرح‌های مورد نظر خود را با توجه به اهداف، مسایل و مقررات فراخوان به دبیرخانه ارسال نمایند.


وی توزیع متوازن اعتبارات متمرکز کمک به سایر نهادهای دینی و فرهنگی موضوع تبصره 14 قانون بودجه سال1401 را یکی از اهداف این طرح برشمرد و تصریح کرد: جلب مشارکت موسسات، سازمان های مردم نهاد و اشخاص حقوقی غیر دولتی مرتبط با حوزه های دینی، فرهنگی و اجتماعی و تلاش جهت توانمندسازی آنان و هدایت برنامه‌ها و فعالیت‌های نهادهای دینی، فرهنگی و اجتماعی استان به سمت مسایل اولویت‌دار فرهنگی از دیگر اهداف این طرح است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، آخرین مهلت ارسال طرح به دبیرخانه را 15 دی ماه عنوان کرد و گفت: طرح‌های ارسالی باید بر اساس موارد اولویت‌دار مطرح شده در فراخوان باشد.


وی خاطرنشان کرد: اشخاص حقوقی غیر دولتی متقاضی کمک، باید دارای شرایط عمومی تأسیس موسسات از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دارای شناسه ملی و صلاحیت باشند.
ویژه خاطرنشان کرد: متقاضیان برای دریافت فرم طرح نامه و سایر اطلاعات می‌توانند از طریق سایت https://hamedan.farhang.gov.ir/fa/konjkav اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید