انتقاد مردم به عملکرد شهرداری را قبول داریم"/>
کد خبر:41762
پ

انتقاد مردم به عملکرد شهرداری را قبول داریم

رئیس  شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به انتقادات مردم نسبت به عملکرد شهرداری در حوزه برف‌روبی و انتقال برف‌های دپو شده در سطح شهر، گفت: انتقاد شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری در این حوزه را قبول داریم. محمود مسگریان در گفت‌وگو با پایگاه خبری روزانه نیوز، با تاکید براینکه شهرداری به تنهایی قادر به برف‌روبی […]

رئیس  شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به انتقادات مردم نسبت به عملکرد شهرداری در حوزه برف‌روبی و انتقال برف‌های دپو شده در سطح شهر، گفت: انتقاد شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری در این حوزه را قبول داریم.

محمود مسگریان در گفت‌وگو با پایگاه خبری روزانه نیوز، با تاکید براینکه شهرداری به تنهایی قادر به برف‌روبی این حجم زیاد از برف نیست، مطرح کرد: باتوجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته و هشدارهای هواشناسی نسبت به بارش قابل توجه برف، از ابتدای هفته کمیسیون خدمات شهری شورای شهر، طی برگزاری جلسه‌ای اقدام به تفکیک و توجیه مسئولیت‌ها و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از ایجاد مشکل عبور و مرور شهروندان در روزهای برفی کرد؛ لازم به ذکر است بارش برف در ۲ روز گذشته بسیار قابل توجه و زیاد بوده و در سنوات قبل شاهد این حجم از بارش برف نبوده‌ایم و از این رو برف‌روبی به تنهایی از توان شهرداری خارج است.

وی اضافه کرد: علی‌رغم اجاره ماشین‌آلات مخصوص برف‌روبی از بخش خصوصی توسط شهرداری، برخی از ارگان‌ها نیز به صورت داوطلبانه به کمک شهرداری آمده و در این امر یاری رسان بوده‌اند.

مسگریان با بیان اینکه انتقاد شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری در حوزه برف‌روبی را قبول داریم، تصریح کرد: برف روبی در ساعات ابتدایی آغاز بارش برف براساس اولویت‌بندی‌های موجود انجام شده و شاهد وجود برف و سختی عبور و مرور در معابر اصلی نبوده و نیستیم؛ باقی‌ماندن برف در برخی از کوچه و پیاده‌راه‌ها نیز نیازمند صبوری و کمک شهروندان است تا این مشکل نیز به زودی مرتفع شود.

رئیس  شورای اسلامی شهر همدان ضمن انتقاد به عدم انتقال‌ برف‌های دپو شده از سطح شهر توسط شهرداری، گفت: شورای شهر نسبت به این موضوع پیگیری خواهد کرد.

وی با تاکید براینکه شورای شهر وظایف نظارتی خود در این خصوص را مورد توجه قرارداده و بازدید‌هایی از مناطق مختلف شهر و روند برف‌روبی داشته‌است، اظهار کرد: عملکرد شهرداری در برف روبی نسبت به سنوات و هفته‌های اخیر بهتر شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید