کد خبر:34325
پ

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: 2600 سبد کالا با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به دانش‌آموزان تحت حمایت همدانی اهداء شد.


به گزارش
روزانه نیوز، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان روز چهارشنبه در آیین اهدای سبد کالا به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای تهیه این سبد‌ها در مجموع 2 میلیارد تومان بوده که 428 میلیون تومان از طرف امداد و 1 میلیارد و 572 میلیون تومان از سوی آموزش و پرورش استان همدان تأمین شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: سبد کالا شامل لوازم التحریر، پوشاک، مواد غذایی و بهداشتی که ارزش هر سبد حدود 770 هزار تومان می‌باشد.


محمد رسول شیخی زاده ادامه داد: 16 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان می‌باشند و بایستی کاری بکنیم که دغدغه دانش‌آموزان فقط تحصیل باشد.


وی به ایجاد و راه اندازی مرکز نیکوکاری دراداره آموزش و پرورش استان همدان اشاره کرد و ادامه داد راه اندازی این مرکز فعالیت‌های مشترک امداد و آموزش و پرورش را پوشش خواهد داد.

در ادامه محمود نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان به علت ترک تحصیلی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت اگر نیاز‌های دانش‌آموزان برآورده نشود موجب ترک تحصیل آنان خواهد شد.


وی اشاره کرد نظام ما نظامی است که در دفاع از محرومین بوجود آمده و بدنبال این هستیم که با مشارکت با ادارات و نهاد‌های دولتی و مردم خیر بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان را بر طرف کنیم.


نقوی در انتها یاد‌آور شد سبد‌های کالا در 12 نقطه استان همدان بین نیازمندان توزیع می‌گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید