کد خبر:34439
پ

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: اولین گردهمایی بزرگ مبلغین طلایه داران تبلیغ در استان همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش روزانه نیوز حجت السلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه اولین گردهمایی مبلغین پنجشنبه این هفته در حسینیه حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد افزود: این برنامه یکی از برنامه‌های بزرگ مبلغین استان است که با حضور طلاب سراسر استان، مبلغین و گروههای تبلیغ قم که برای تبلیغ ماه مبارک رمضان به استان همدان اعزام شده‌اند و همچنین امام جمعه‌های مساجد و روحانیون هجرت و مستقر و روحانیون فرهنگی و مسئولین پایگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و مسئولین گروه‌های فرهنگی، گروه‌های تبلیغی خواهران و برادران و فعالان تبلیغی مدارس در غالب طرح امین یک برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: هدف از گردهمایی و همایش تبیین نظام انتظارات رهبر انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است که در عنوان همایش به عنوان روایت امید است.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم و در سایر فرمایشات خود دارند این است که جامعه ما باید به پیش برندگی انقلاب اسلامی و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی امید و باور جدی در این زمینه داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: با توجه به اینکه در فضای جامعه مقداری یاس و نا امیدی حاکم شده است آنچه در فضای شبکه تبلیغی به عنوان یک رسالت در ماه مبارک رمضان تعریف شده است احیا امید و نشاط در فضای جامعه است که روحانیون و مبلغین در این فضا نقش آفرینی بسیار مؤثری دارند و بناست این گفتمان در این نشست به صورت دقیق توسط مهمانان و سخنرانان تبیین شود.

نظیری تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این همایش که جز ابتکارات است بیان تجربه‌های تبلیغی توسط تعدادی از مبلغین موفق استان است مبلغینی که در حوزه خانواده و جمعیت، خدمات اجتماعی، گروه‌های جهادی، کودک و نوجوان فعال هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه در پایان این همایش از تعدادی از مبلغین و جوانان تجلیل و تقدیر خواهد شد، ادامه داد: مهمان ویژه این همایش قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود، همچنین برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و مدیریت حوزه‌های علمیه استان و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و قائم مقام حوزه‌های علمیه استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید