کد خبر:32780
پ

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه قطعا عضویت دائمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان شانگهای زمینه‌های خوبی را برای همکاری در زمینه‌های مختلف ایجاد خواهد کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌های این سازمان و عضویت برای احقاق حقوق خود استفاده کند.

به گزارش روزانه نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در حاشیه شانزدهمین اجلاس روسای دادگاه‌های عالی دولت‌های عضو سازمان همکاری شانگهای اظهار کرد: فلسفه و رسالت تشکیل سازمان همکاری شانگهای در خصوص مسائل تجاری، اقتصادی، امنیتی و… است.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: در این راستا، اجلاس روسای دیوان عالی کشور نیز هر ساله تشکیل می‌شود و دیوان عالی کشور جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته نیز در این اجلاس شرکت داشت و امسال نیز دیوان عالی کشور جمهوری اسلامی ایران با یک امتیاز ویژه شرکت دارد و آن امتیاز این است که جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان عضو دائم سازمان همکاری شانگهای پذیرفته شده‌ است.

وی تصریح کرد: قطعا عضویت دائمی جمهوری اسلامی ایران در این سازمان زمینه‌های خوبی را برای همکاری در زمینه‌های مختلف ایجاد خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در این سازمان نقش آفرینی کند و امید است که بتواند از ظرفیت‌های این سازمان و عضویت برای احقاق حقوق خود اقدام کند./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید