کد خبر:41438
پ

فرماندار شهرستان تویسرکان خبر از بهره برداری از ایستگاه راه آهن تویسرکان در دهه فجر داد.

به گزارش روزانه نیوز، حسین افشاری در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بیان کرد: پروژه های خوبی برای دهه فجر پیشنهاد شده که بر اساس جدول زمانی افتتاح می شود.

به گفته وی، در تویسرکان کارهای فوق العاده بزرگی انجام شده است که در راستای جهاد تبیین ادارات گزارش های خود را اعلام نمایند.

فرماندار شهرستان تویسرکان عملکرد دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران زمانی مطلوب و اثرگذار دانست و افزود: هماهنگی و هم افزایی لازم با هم را داشته باشند، مدیریت بحران تعارف بردار نیست.

این مقام مسئول اشاره کرد: منابع انرژی گاز و برق ارتباط تنگاتنگی با هم دارند، یکی از وسایلی که بیشترین برق را مصرف می کند کولر گازی است و برای تولید برق نیز بیشترین گاز را استفاده می کنیم، بنابراین صرفه جویی هر دو با هم در ارتباط است.

افشاری تصریح کرد: در زمانی که حوادث طبیعی مانند بارش سنگین برف و… رخ می دهد هیچ کس نباید روی دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران فشار بیاورد آنها باید کار تخصصی خود را انجام دهند، تشخیص اولویت بندی برف روبی در جاده ها وظیفه ماست اول جاده های اصلی بعد جاده‌های فرعی برف روبی انجام می گیرد.

فرماندار تویسرکان یادآور شد: مصرف گاز برای مشترکین پر مصرف  تصاعدی حساب می شود، بنابراین ادارات علاوه بر کار سخت افزاری روی اطلاع رسانی و فرهنگ درست مصرف کردن کار کنند زیرا مدیریت مصرف بسیار مهم و فرهنگ سازی باید قبل از بحران در زمینه های مختلف آغاز شود.

افشاری با اشاره به اینکه دریافت تجهیزات برای زمان بحران از اولویت های اول ما بوده است، گفت: در سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به شهرستان یک دستگاه خودرو امداد جاده ای کامل و آمبولانس صفر با قیمت ۱۰ میلیارد تومان را گرفتیم.

وی با بیان اینکه در شهرداری تویسرکان مشکل تجهیزات داشتیم که با پیگیری های انجام شده از چهار دستگاه لودر خریداری شده برای استان یک دستگاه لودر ۳ میلیارد تومانی به صورت رایگان  برای شهرستان تویسرکان درنظر گرفته شد، گفت: ودو روز قبل هم یک دستگاه برفروب اتوماتیک به ارزش ۳ میلیارد تومان به راهداری تویسرکان تحویل داده شد.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: در مجموع امسال ۱۶ میلیارد تومان ماشین آلات مدیریت بحران خریداری و تحویل شهرستان شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید