کد خبر:39472
پ

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: فردا دوشنبه در بسیاری از نقاط این استان بارش‌های پراکنده باران رخ می‌دهد.

به گزارش روزانه نیوز ،محمد حسن باقری شکیب اظهار داشت: از امروز تا پایان هفته آسمان استان، قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با وزش نسبتا شدید باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا بارش پراکنده باران را در استان خواهیم داشت، تصریح کرد: وضعیت بارندگی در نقاط شمالی استان بیشتر خواهد بود.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه از نظر دمایی فعلا تغییرات محسوسی نخواهیم داشت، عنوان کرد: از نظر پیش‌بینی‌های بلند مدت و فصلی، میانگین دمای آبان ماه، نیم تا یک درجه گرمتر از نرمال خواهد بود.

باقری شکیب با بیان اینکه معمولا بارش‌های پاییزی در استان ما از نیمه دوم آبان ماه آغاز می‌شود، گفت: ولی متاسفانه پاییز امسال فصلی کم بارش پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های بلند مدت، بارش‌های زمستانی استان در حد بیشتر از نرمال خواهد بود، اظهار داشت: با این حال درصد صحت و اطمینان در پیش‌بینی‌های بلند‌مدت، بین 60 تا 70 درصد است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت، اسدآباد با حداکثر دمای 24 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و قهاوند با حداقل دمای 2 درجه به عنوان سردترین نقطه استان ثبت و گزارش شده است.

باقری شکیب با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته دمای هوای شهرستان همدان بین 20 و 3 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است، اظهار داشت: برای فردا این دماها به 22 و 4 درجه خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید