کد خبر:43592
پ

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: باید از تمام توان و پتانسیل موجود برای حفظ منزلت و جایگاه والای معلم استفاده شود.

به گزارش روزانه نیوز، سردار مظاهر مجیدی در نشست مشترک روسای ادارات آموزش و پرورش با فرماندهان سپاه، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی استان، شهرستان ها، ناحیه و مناطق که با محوریت گرامی داشت هفته مقام معلم در سالن جلسات اردوگاه فجر برگزار شدد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، عنوان کرد: جایگاه رفیع معلم و زحمات قشر فرهنگی برای تربیت نسل نو و آینده ساز در جامعه باید مورد توجه ویژه قرارگیرد.

سردار مجیدی افزود: معلمان باید به جایگاه خود مفتخر باشند چراکه معلمی شغل انبیاست و لوح سفید وجودی انسان‌ها با قلم معلم شکل و نقش می‌گیرد. در دوران دفاع مقدس، معلمین عزیز درس استقامت، شجاعت و دفاع از کیان میهن را به جوانان این مرز و بوم انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه فعالان عرصه علم و دانش در راستای سیره رسول اکرم(ص) و اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید مورد تکریم قرار گیرند، گفت: معلم پیام آور عشق، محبت و دوستی است و ما باید از تمام توان و پتانسیل موجود برای حفظ منزلت و جایگاه والای معلم استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هر کجا که خانه سپاه و بسیج است، آنجا خانه معلمان است؛ خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خود را درس آموز کلاس معلمین این مرز و بوم می‌داند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید