کد خبر:1726
پ

کارگروه فرش استان هم زمان با نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.

به گزارش روزانه نیوز این کارگروه با حضور رئیس محترم مرکز ملی فرش ایران،رئیس محترم سازمان صمت،معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و دیگر مسئولان مرتبط با موضوع فرش امروز،21 آذرماه برگزار گشت.

دست پاک،رئیس مرکز ملی فرش ضمن سخنانی از جایگاه فرش استان همدان و ظرفیت های بی بدیل این هنر-صنعت ملی عنوان کرد و گفت: تمام مسئولین باید برای ارتقای جایگاه فرش همدان و استان تمامی توان خود را به کار گیرند.

گلی پور نیز از همت شرکت نمایشگاه های استان در برگزاری مرتب و با کیفیت نمایشگاه های تخصصی فرش گفت، و ابراز امیدواری نمود تا این شرکت بتواند در آینده ای نزدیک نمایشگاه بین المللی فرش را نیز اجرا نماید.

در ادامه حاضرین جلسه به بیان دیدگاه ها،پیشنهادات و انتقادات خود پیرامون هنر-صنعت فرش دستباف پرداختند و در خاتمه نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات سرکار خانم اشرف،معاون اجرایی شرکت نمایشگاه ها به پاس برگزاری موفق شانزده دوره نمایشگاه فرش دستباف تقدیر شد.

شایان ذکر است: در این نمایشگاه ۶۱ واحد از شهرها و استان‌های همدان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد، اصفهان، آذربایجان غربی، نائین، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، گلستان، سنقر و مرکزی محصولات خود را در فضایی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در معرض دید مخاطبان است.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته‌های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان برپا است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید